Skatteflyktning Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Ahem: For de som ikke leser Coptic http://www.bloomberg...s-fragment.html Endret 19. september 2012 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
RWS Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Fikk bare opp bildet på nytt jeg ved å klikke på linken din og siden jeg (fremdeles) ikke kan lese koptisk så ville det vært fint om du linket til et sted dette var oversatt, eller kanskje limte inn en oversettelse under bildet selv.... 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Sooorrrrryyyy. Here you go http://www.bloomberg.com/news/2012-09-18/jesus-wife-mentioned-on-fourth-century-papyrus-fragment.html Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Spørs om ikke denne biten i beste fall er fra en av fraksjonene av kristendom, en av dem som trodde noe helt annet enn den biten de kanoniserte i NT.... Eller rett og slett en forfalskning..... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg tar meg ett knekkebrød med hvitost og er sånn passe interessert ... Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Betyr det at gud ikke er en homo også? Seriøst, hva så om "jesus" var homo, noe feil med det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det ville, om ikke annet, bety en del vrange kameler å svelge for kirken og de mest hardbarka kristne rundt om i verden i dag. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 De hadde nok funnet en måte på å tolke det på sin egen måte, eller slik det passet dem best. Ikke noe nytt der, med andre ord. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Er det nokon som kan forklare kva eit slikt bevis endrer? Vil ein gift Jesus være i konflikt med noke anna i bibelen? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Nei, men muligen være i konflikt med en viss praksis innen den Katolske kirke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Om det ble omgjort, så kunne det kanskje føre til mindre misbruk av altergutter, så jeg ser på det som en potensiellt positiv endring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå