Trond Olav Løkken Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 mot havn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Et flott stemningsbilde syns nå jeg. Bra komp og bildet gjengir godt atmosfæren en litt grå dag. Måkene er med på å skape liv og dybde. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Måka skaper fin dybde og liv til bilde. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Flott bilde - dette kunne jeg hatt på veggen! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 på grå og disede dage kan man ofte få gode bilder som du her viser, jeg har selv taget nogle af mine beste bilder på sådanne dage Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 på grå og disede dage kan man ofte få gode bilder som du her viser, jeg har selv taget nogle af mine beste bilder på sådanne dage Hjertelig takk for respons, Leif, Torhild, Trond og Harald! Gråvær er fint for foto; det er sikkert. Naturens egen bildebehandling, på en måte. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jammen godt du er hjemme en tur i blant, slik vi kan få disse flotte bildene fra sørlandet. En ting jeg like er at du pleier å oppgi hvor de de er tatt. Noe jeg syntes er viktig og mange skulle vært langt flinkere til å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg