Tunky Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hei! Vi er 16 gutter som skal til Praha en uke (man-fre) i november. Tips til ting vi kan gjøre? Tenkte på en party-limo (Hummer). Disse pleier vel å ta opp til 20 mennesker? Du får vel disse med stripper i Praha, såvidt jeg har lest. Hvordan går man frem med booking av noe sånn? De sidene jeg har funnet er det stort sett flyplass-hotell-transport. Dette trenger vi ikke, da det allerede er ordnet. Vi ønsker bare å cruise rundt i Praha og ha det gøy. Andre ting? Skal jo sikkert på noen konserter (vi er en musikkklasse som skal dra) og sjekke utelivet. Drikke øl. PS: Vi trenger vel ikke advarsler mot lugubre strippeklubber, "lure" taxisjåfører og den slags. Det har vi alt fått av læreren. Han har vært der 15 år på rad nå. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Pissup er etablert som reisearrangør for den typen turer. http://www.pissup.no/ Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Om dere er på jakt etter litt mer spennende øl enn standard industripils og litt mer "ekte" puber krever det litt forarbeide. Beer Sagas blogg er et bra utgangspunkt i så tilfelle. Lenke til kommentar
Olena K. Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Praha har fine strippere, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå