Marzo Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Sitter her å skal bestille nytt hw.. Pentium 4 2,8 PC 800 Abit IC7 MAX3 Corsair ram, men trenger tips til hvilen?? Noen som kan hjelpe meg? Og i tillegg hadde jeg tenkt å kjøpe meg en raptor system disk, og senere på høsten en 250gb s-ata disk. Fra før av har jeg 2x WD 80gb ata 133 disker. Kan jeg kjøre disse i raid på dette hovedkortet i tilegg til sata diskene? Til slutt, kjøres ram'en på dette hovedkortet i dual? Stod ingenting om det men trodde alle nye ("gode") hovedkort støttet dette.. Svar ønskes snarest. Prøve å bestille fra mpx i løpet av morgendagen. (pga disse får inn kortet i dag) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Sitter her å skal bestille nytt hw..Pentium 4 2,8 PC 800 Abit IC7 MAX3 Corsair ram, men trenger tips til hvilen?? Noen som kan hjelpe meg? Og i tillegg hadde jeg tenkt å kjøpe meg en raptor system disk, og senere på høsten en 250gb s-ata disk. Fra før av har jeg 2x WD 80gb ata 133 disker. Kan jeg kjøre disse i raid på dette hovedkortet i tilegg til sata diskene? Til slutt, kjøres ram'en på dette hovedkortet i dual? Stod ingenting om det men trodde alle nye ("gode") hovedkort støttet dette.. Svar ønskes snarest. Prøve å bestille fra mpx i løpet av morgendagen. (pga disse får inn kortet i dag) Det støtter vanlige disker ja,men ikke i raid da må du få deg 2 konvertere og sette de på s-ata kontrollene. Ja rammen kjører dual,monterte koret i går :wink: 3500 ram eller 3700 Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Så jeg kan bruke de gamle diskene mine som to vanlige disker da, uten å kjøre dem i raid. Hvordan ser konverterne ut og pris? Hvordan funker de? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Hvor kjøpte du kortet btw? trenger litt tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå