Valmeth Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Heisann, jeg har nettop formatert dataen og installert Windows XP på den, men den vil ikke starte XP, siden "WINDOWS\inf\biosinfo.inf" er skadet eller mangler. Hva kan dette ha seg, og hvordan fikser jeg det? Har prøvd meg litt i gjenopprettingskonsollen, uten hell, skjønte ikke så mye der. Maskinen er en HP 6730b, og det er Win-XP pro sp3 jeg har installert. Er snakk om orntlige saker, og ikke noe piratkopiert drit. Skrik ut om mer info trengs. På forhånd takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg ser fra tid til annen at nye innstallasjoner av Windows er korrupte. Reinnstaller på nytt er antagelig det kjappeste. Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Om det skjer flere ganger på rad i flere installasjoner med samme CD så kan du prøve en rens. Anbefaler en fin skrubb (sirkulære bevelgeser 2-3 ganger rundt platen med middels trykk) mot en bomull t-skjorte, men vær forsiktig. Om CDen fra starten av ser ren ut kan det være mange forskjellige ting. Vis det derimot er samme filen hver gang er det noe som skurrer med installasjons-cd'en. Endret 18. september 2012 av Maariusn Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Da installerte jeg på nytt og den funker fjell. Takk for hjelpen Endret 19. september 2012 av Gjørulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå