Mr. President™ Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hei. Har nettopp fått en ny Casio kalkulator (FX 9860GII), har gjort en utregning og så har det plutselig kommet opp andre helt like utregninger da jeg slo den på igjen litt senere, lurer på hvordan jeg får slettet alle disse utregningene? har prøvd DEL knappen, den fungerer ikke. (Utregningene er på 1, altså den som heter Run-Mat) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hadde en eldre versjon i sin tid, den du har er vel noenlunde lik. Det er vel noen clear mem, clr mem, clear screen, clr scr eller lignende om jeg ikke husker feil. Lagde meg et program for å nullstille alt slikt i sin tid, slik at det bare var å kjøre programmet for å få den satt opp og nullstillt (Deg, 0->A, 0->B osv. 2 desimaler osv. Fant også ut at kalkulatoren mellomlagret under X, Y, Z bokstavene så endel programmmer man lagde burde ikke bruke disse lagrinsplassene under utregninger. Mulig det er endret nå. Savnet også muligheten til å kjøre mer grafikk, f.eks vise en sammenhengende utvikling på grafer og søylediagrammer. Før var det sånn at når casiokalkulatorene skulle regne ut noe, brukte de så mye strøm at skjermen ble blank/svak inntil svaret var klart. Dette i motsetning til Ti hvor folk lagde ganske imponerende grafikk og spill. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Fant ut at jeg må gå til Options og slette minne derfra, men det burde være mulig å bare hviske bort de siste utregningene. Går det virkelig ann å "game" på disse eller var det bare på TI? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Noen synes det er gøy å legge inn videoklipp også: Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Grafikken var jo nice den Den kan du sitte med i hele mattetimen og læreren kommer til å være fornøyd for han/hun tror du har jobbet godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå