kalleklovn12 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Heisann. Jeg kjører BF3 nå, og da bruker gpu boost. Da ligger jeg på 1118 core. Dermed bråker også viften veldig. Gradene øker også til nærmere 90 grader i følge GPU-z. Kan det skade skjermkortet? Endret 18. september 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Lavere temperaturer øker levetiden, men tror ikke du vil merke noen problemer med dette før det har gått en 5-6 år. Om du ønsker å senke støynivået vil jeg anbefale å senke Power Target med MSI Afterburner. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Lavere temperaturer øker levetiden, men tror ikke du vil merke noen problemer med dette før det har gått en 5-6 år. Om du ønsker å senke støynivået vil jeg anbefale å senke Power Target med MSI Afterburner. Takk arni90.. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 jeg regner med det er gtx 670 du mener Noen av Zotac AMP GTX 670-kortene har en feil som går ut på at kjøleren ikke er skrudd skikkelig fast. Her er en link til en review der det forklares hvordan du kan løse problemet (det står på første siden i testen hvis du blar litt ned http://www.techpowerup.com/reviews/Zotac/GeForce_GTX_670_Amp_Edition/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå