Gå til innhold

Chrome "Browser" prosess tar opp 25-30% CPU


Mixy

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Se vedlagt bilde. Jeg sliter med at Chrome plutselig skal misbruke prosessoren min. Det som er rart er at det ikke er noen spesiell tab som gjør dette, det er ingen spesiell extension som gjør det. Det er grunnprosessen "Browser".

 

Dette skjer uavhengig av hvor mange tabs jeg har oppe, eller om jeg kun har 1 tab. Uavhengig av hvilken side jeg er på. Jeg har også forsøkt å fjerne cache+cookies uten at det gjorde noen forskjell. Ingen oppdatering tilgjengelig.

 

Håper på tilbakemelding! :)

 

post-91287-0-91625300-1347991920_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei!

 

Se vedlagt bilde. Jeg sliter med at Chrome plutselig skal misbruke prosessoren min. Det som er rart er at det ikke er noen spesiell tab som gjør dette, det er ingen spesiell extension som gjør det. Det er grunnprosessen "Browser".

 

Dette skjer uavhengig av hvor mange tabs jeg har oppe, eller om jeg kun har 1 tab. Uavhengig av hvilken side jeg er på. Jeg har også forsøkt å fjerne cache+cookies uten at det gjorde noen forskjell. Ingen oppdatering tilgjengelig.

 

Håper på tilbakemelding! :)

 

post-91287-0-91625300-1347991920_thumb.jpg

 

Er nok ikke alene om å dette.. :(

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at dette skjedde plutselig. Det er noe som looper. Normalt kan jeg ha 20 faner oppe uten noen problemer.

 

Forskjellen mellom Chrome og Firefox er IKKE 3Ghz prosessorkraft til enhver tid :p

 

EDIT: Problemet ble løst ved å installere Canary versjon av Chrome, en form for Nightly som de bruker.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...