Nilsen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Tjenesten blir tilgjengelig i Norge om kort tid. Dette er HBO-prisen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 73kr er ikke mye for så mange serier med topp kvalitet. 8 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 en månedspris på 79 kroner er for meg latterlig lav. denne spiser jeg gladelig! 5 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 " Et mulig samarbeid med TV-produsenten Samsung har også blitt nevnt." det er korrekt. Sett reklame fra HBO om 6mnds gratis streaming ved kjøp av galaxy note 10.1. Følger dere ikke med? Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Spørs på bildekvaliteten=) Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvis bilde og lydkvaliteten i hvert fall holder dvd-standard er dette en god deal, så ser frem til "tester" Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Blitt litt bra om de hadde fått intrigert støtte for tjenesten inn i tv'n, uten noen form.for boks eller noe. (Sikkert slik det blir) Da blir drt bye bye til riks tv for min del Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Spent å se hvordan det blir når Netflix også kommer med. Kanskje vi får en priskrig? Det hadde i så fall ikke vært dumt. Men hva er innholdet i HBO sin pakke, mot Netflix sin pakke? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 De ekstra kronene går nok til MVA. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Bildekvaliteten og lyd er viktig her, forventer full-hd oppløsning og minimum dts/dolby lyd. Da får de penga mine. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Tenk om jeg måtte betale 79 kroner per måned for hver av kanalene i grunnpakken til canal digital. Det hadde blitt dyrt. edit: men her kan du vil streame fra alle tvserier til hbo? Syns fortsatt det er dyrt for innhold fra bare én kanal Endret 18. september 2012 av dabear Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 hehe, "dyrere enn lovet"..? 6kr mer i mnd, dette fortjener ikke en font størrelse på rundt 20 ass 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Mens TVNorge og TV2 sine priser er helt OK? 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Tenk om jeg måtte betale 79 kroner per måned for hver av kanalene i grunnpakken til canal digital. Det hadde blitt dyrt. edit: men her kan du vil streame fra alle tvserier til hbo? Syns fortsatt det er dyrt for innhold fra bare én kanal TV2 Sumo gull koster for øyeblikket 166 kroner i måneden om du kjøper for 3 måneder. Dette innebærer alle serier, programmer, osv de leverer. Med HBONordic sitt abonnement får du alle seriene til HBO for 79 kroner i måneden. Vil tørre å påstå at det er mye mer verdi i HBO sin pakke en hva du får av TV2 Sumo. Husk at du må sammenligne pris med andre lignende tjenester. Om jeg skal i gang med et abonnement fra Canal Digital er ikke det billig heller. NRK sine kanaler teller ikke da disse er gratis. Vi har da TV2 og dens underkanaler, TVNorge og dens underkanaler, TV3 og Viasat 4. Dette koster 219 kroner i måneden. Noe som tilsvarer rundt 50 kroner per kanal. Jeg betaler glatt 30 kroner mer for HBO Nordic sin streamingtjeneste enn om jeg får muligheten til å se en av seriene dems på en av de nevnte kanalene. Husk at HBO Nordic(Som alle andre slike tjenester) sin tjeneste er uten reklame OG du kan se på det du vil når du vil. 4 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Jeg betaler gjerne 79kr mnd for å kunne se Bill Mahers Real Time uten å piratkopiere. De andre seriene er en fin bonus. Endret 18. september 2012 av ryback 2 Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Vil det bli mulighet for engelsk subtitles/undertekster? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kvalitetsserier? Sex and the City? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Prisen her er i grenseland for piratene ihvertfall tror jeg, og er det ikke minst 720p og 5.1 lyd så vil de nok ihvertfall ikke emigrere over. Dog er det nok mange forskjellige andre "kundegrupper" som hiver seg på dette. Personlig hadde jeg heller sett fram til om det hadde blitt integrert i Netflix. Endret 18. september 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvis man får tilgang til alle seriene HBO har produsert, samt får se nye episoder rett etter USA, er 79,- per mnd. en akseptabel pris. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Prisen her er i grenseland for piratene ihvertfall tror jeg, og er det ikke minst 720p og 5.1 lyd så vil de nok ihvertfall ikke emigrere over. Dog er det nok mange forskjellige andre "kundegrupper" som hiver seg på dette. Personlig hadde jeg heller sett fram til om det hadde blitt integrert i Netflix. Det skal være noen ganske stakkarslige skapninger som velger å fortsette å piratkopiere for den prisen der. Og det er vel nesten garantert at det vil være i 720p og 5.1 noe som Netflix også har på noe av innholdet i Usa vel å merke. Hadde vært nice om det var samme tjeneste som Netflix men det kommer nok aldri til å skje, dem henger endel etter og får neste søndag sesong 2 av Walking Dead fks...så ting tar tid. HBO Nordic vil jo ha episodere som går i Usa bare timer etterpå klart for oss her i Norge...det jeg er mest spent på egentlig er hva slags andre serier og filmer HBO kommer til å ha. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå