EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Heisann! Jeg går i vg1. om to dager har jeg en prøve. Jeg tror ikke at jeg klarer å rekke å gå gjennom alt. Er det greit på en måte at jeg går ikke på skolen i mårrå? eller blir det et problem? Lenke til kommentar
0flax Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Så går du på skolen å prøver så godt du kan! Er for enkel løsning å skulke skolen bare man er redd for at man ikke rekker alt! Rekker du litt, får du til litt også Lykke til ! Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Så går du på skolen å prøver så godt du kan! Er for enkel løsning å skulke skolen bare man er redd for at man ikke rekker alt! Rekker du litt, får du til litt også Lykke til ! Jeg er ganske glad i skolen men jeg vil få et godt resultat. så det som jeg lurer på kommer læreren min til å synes at det er greit eller blir det et problem? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Så du kommer til å si til læreren din at du skal skulke fordi du skal lese til prøven? Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvor mange prøver er det i faget hvert semester? Er det bare 1-2 kan du nok risikere å måtte ta den opp igjen. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Hvor mange prøver er det i faget hvert semester? Er det bare 1-2 kan du nok risikere å måtte ta den opp igjen. 2 prøver, nei man tar den ikke opp igjen. Jeg spurte læreren Så du kommer til å si til læreren din at du skal skulke fordi du skal lese til prøven? Jeg tenkte mest på at jeg drar ikke til skoen så forteller jeg han at jeg gjorde det fordi jeg leste til prøven når jeg skriver læreren min så mener jeg kontaktlæreren Endret 18. september 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 få håpe på noen svar snart Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Tror kanskje ikke det er så lurt, vil sikkert føre deg med ugyldig fravær da. Og må dere ikke ha melding med hjemmefra hvis dere ikke kommer på skolen? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 (endret) takk, for hjelpen. folkens. Jeg vil bare si at jeg gikk den dagen. bare få håpet at jeg får en god karakter Endret 22. september 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå