Aetius Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Første dag på Photokina er overstått, og godt er det! Photokina 2012, dag 1 3 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Har du sjansen så spør Olympus om det skjer noe på FourThirds-fronten snart, eller ev. om de ikke har planer i det hele tatt! Venter spent på fortsettelsen med reportasjer fra Photokina! PS! Hvilket kamera har du brukt til bildene...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 PS! Hvilket kamera har du brukt til bildene...? Det står 5DMkIII i EXIF på det bildet jeg sjekket 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 PS! Hvilket kamera har du brukt til bildene...? Det står 5DMkIII i EXIF på det bildet jeg sjekket Det stemmer. 5D Mark III med Tamron 24-70 mm f/2.8 VC for det meste, men av og til med Tamron 28-300 mm VC. 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Flott med litt oppdateringer fra Photokina! Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Her var det mange bilder, men ingen fra Nikon' stand... Mon tro om turen til Photokina var sponset av Canon? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Høres realistisk ut, spesielt iogmed at det er 10 bilder fra ymse mFT-greier, og ett par fra Canons stand. Kan det være at de har tatt bilder av det mest spennende? AtW Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Her var det mange bilder, men ingen fra Nikon' stand... Mon tro om turen til Photokina var sponset av Canon? Hehe, hadde det enda vært så vel. Vi fikk tilbud fra Leica om betalt flybillett og en natt på hotell, men da var billetter allerede bestilt og hotell booket for vårt vedkommende. Leica inviterte til sammen 750 gjester fra hele verden. Jeg har masse bilder fra resten av messen, og det vil komme i en bildespesial neste uke. "dessverre" var det så unormalt tjukt av hyneter de første to-tre dagene at det var først helt på tampen at jeg fikk tid til å vandre (bitte-)litt rundt på messeområdet. Alle journalistene jeg snakket med var enige i at dette var den beste Photokina på 10 år, possibly 20, mht spennende nyheter første dag. Slikt blir det en travel hverdag av, når vi dessverre bare fikk til å sende én person ned dit når planen hele tiden var to. Lenke til kommentar
hashimoto Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Når begynner dag 2 ? 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Planen var å ha hver dag, men den timeplanen gikk dessverre i dass allerede i starten, så det blir nok en bildespesial som omfatter resten av dagene. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Skjønner nok at det er både travelt og sikkert veldig artig, men det hadde vel vært lurt å ikke legge listen så høyt mht. timing av reportasjer.... Hadde gledet meg sånn til dine oppfølgingsreportasjer som "helgelektyre" vettu.... Men det er jo kjekt å ha noe tilgode også kanskje... God fotohelg okkesom! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Da er vel både helgen og Photokina vel overstått.... , regner med en "fyldig" rapport etter Photokina-uken om ikke så altfor lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg