Kurt Lekanger Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Men de kommer neppe til å få HPs eget mobiloperativsystem. HP vil selge smartmobiler Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kan du ikke komme opp med noen saklige argumenter i stedet for en så tom kommentar? Jeg synes vi skal ta i mot mer konkurranse i smarttelefonmarkedet med åpne armer. Særlig når det forventes at telefoner, nettbrett og PCer fungerer stadig mer sømløst sammen. HP trenger det og de leverer gode produkter på mange andre områder så jeg ser ikke bort i fra at det blir suksess denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Sondrek16 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg vil kjøpe en telefon med webos. Jeg har prøvd "alle" android versjonene, iOS (har du prøvd en har du prøvd dem alle), blackbery (playbook) og jobber for øyeblikket med WP7. Markedet blir dominert av Android og iOS (WP er på vei, jeg er klar over det) så det hadde vært fint å se noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg