Gå til innhold

CL - Montpellier - Arsenal 18.09.12 Klokken 20:45

Anbefalte innlegg

Montpellier - Arsenal, Champions League.

20:45

Mulig startoppstilling (via.arseblog)

Mannone

Jenkinson Kosc - Verm - Santos

Arteta - Diaby Ramsey

Poldi - Giroud - Gerv

Montpellier har ikke fått en god start på sesongen, og har kun en seier av de fem første kampene. Denne skal vi vinne!

Vi vinner 2-0. Santos og Ramsey scorer målene.

Endret av cfthompson
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forventer ikke mer enn uavgjort, så mitt tips får bli 1-1-

Er det kun råtne Viaplay til 129,- som er muligheten til å få sett kampen om man ikke har Viasat Fotball, eller noen andre steder som tilbyr stream av kampen til litt mer fornuftig pris?

Gratis alternativer orker jeg ikke, da halve kampen som regel går med på å buffre og banne fordi det hakker.

Lenke til kommentar

Blir jo Girouds første scoring i denne kampen. Er skrevet i fotballstjernene! Hadde vært digg med en clean sheet også. 0-3.

Gratis alternativer orker jeg ikke, da halve kampen som regel går med på å buffre og banne fordi det hakker.

Bruker du SopCast-streams istedenfor å se i browseren øker kvaliteten og stabiliteten mange hakk. Ser alltid kamper som ikke er PL her, og har så og si aldri problemer med lagg osv.

Lenke til kommentar

Bruker du SopCast-streams istedenfor å se i browseren øker kvaliteten og stabiliteten mange hakk. Ser alltid kamper som ikke er PL her, og har så og si aldri problemer med lagg osv.

Har brukt både SopCast og Veetle med blandet hell. Veldig ofte går det bra, og til og med bedre enn Viaplay sin stream.

Men så har du de dagene det ikke fungerer så bra, og typisk det skjer første kamp i CL som man har gledet seg til..

Kødder Viaplay kan jeg i det minste skjelle ut en person på kunderservice for det :p

Lenke til kommentar

Kjøp Viaplay og klag til kundeservice etterpå, for det er ALLTID dårlige streams. Så får du pengene igjen/en måned gratis. Gjort det to ganger.

Jeg fikk gratis leiefilm via Viaplay forrige gang jeg klagde. Akkurat det jeg hadde lyst på etter å ha gå glipp av en halv omgang på grunn av dårlig opplegg.
Lenke til kommentar

Laget blir slik:

Mannone

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Diaby - Arteta

Gervinho - Cazorla - Podolski

Giroud

Bekreftet på Arsenal.com. Rart at Diaby starter her også, men muligens vil Wenger starte med sitt sterkeste lag mtp. at 3 poeng i første CL kamp borte gjør at vi praktisk talt er igjennom allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...