Corporal Jenkinson Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Montpellier - Arsenal, Champions League. 20:45 Mulig startoppstilling (via.arseblog) Mannone Jenkinson Kosc - Verm - Santos Arteta - Diaby Ramsey Poldi - Giroud - Gerv Montpellier har ikke fått en god start på sesongen, og har kun en seier av de fem første kampene. Denne skal vi vinne! Vi vinner 2-0. Santos og Ramsey scorer målene. Endret 18. september 2012 av cfthompson 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Forventer ikke mer enn uavgjort, så mitt tips får bli 1-1- Er det kun råtne Viaplay til 129,- som er muligheten til å få sett kampen om man ikke har Viasat Fotball, eller noen andre steder som tilbyr stream av kampen til litt mer fornuftig pris? Gratis alternativer orker jeg ikke, da halve kampen som regel går med på å buffre og banne fordi det hakker. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hadde passet bra om Giroud fikk sitt første mål idag. Tipper vi vinner 2-1. Viaplay ja.. 129 kr er overpris for det søppelet av en stream de tilbyr.. men allikevel kommer eg til å ende opp med å kjøpe kampen der. -_- Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Blir jo Girouds første scoring i denne kampen. Er skrevet i fotballstjernene! Hadde vært digg med en clean sheet også. 0-3. Gratis alternativer orker jeg ikke, da halve kampen som regel går med på å buffre og banne fordi det hakker. Bruker du SopCast-streams istedenfor å se i browseren øker kvaliteten og stabiliteten mange hakk. Ser alltid kamper som ikke er PL her, og har så og si aldri problemer med lagg osv. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Bruker du SopCast-streams istedenfor å se i browseren øker kvaliteten og stabiliteten mange hakk. Ser alltid kamper som ikke er PL her, og har så og si aldri problemer med lagg osv. Har brukt både SopCast og Veetle med blandet hell. Veldig ofte går det bra, og til og med bedre enn Viaplay sin stream. Men så har du de dagene det ikke fungerer så bra, og typisk det skjer første kamp i CL som man har gledet seg til.. Kødder Viaplay kan jeg i det minste skjelle ut en person på kunderservice for det Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Dagens lag (ifølge @GeoffArsenal): Mannone Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibs Arteta - Coquelin Gervinho - Cazorla - Podolski Giroud Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kjøp Viaplay og klag til kundeservice etterpå, for det er ALLTID dårlige streams. Så får du pengene igjen/en måned gratis. Gjort det to ganger. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Dagens lag (ifølge @GeoffArsenal): Mannone Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibs Arteta - Coquelin Gervinho - Cazorla - Podolski Giroud Synes det er veldig rart om vi ikke Koscielny, Santos og Ramsey starter. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kjøp Viaplay og klag til kundeservice etterpå, for det er ALLTID dårlige streams. Så får du pengene igjen/en måned gratis. Gjort det to ganger. Haha, ja det stemmer faktisk. Har gjort det mange ganger selv. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kjøp Viaplay og klag til kundeservice etterpå, for det er ALLTID dårlige streams. Så får du pengene igjen/en måned gratis. Gjort det to ganger. Jeg fikk gratis leiefilm via Viaplay forrige gang jeg klagde. Akkurat det jeg hadde lyst på etter å ha gå glipp av en halv omgang på grunn av dårlig opplegg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Har blitt lovet refusjon av pengene en gang fra de jeg, men så aldri noe til pengene og orket ikke mase mer med de. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 http://www.uefa.com/newsfiles/ucl/2013/2009498_lu.pdf Laget er offentliggjort nå, eneste endring fra det GeoffArsenal postet tidligere i dag er Diaby i stedet for Coquelin. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Laget blir slik: Mannone Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Diaby - Arteta Gervinho - Cazorla - Podolski Giroud Bekreftet på Arsenal.com. Rart at Diaby starter her også, men muligens vil Wenger starte med sitt sterkeste lag mtp. at 3 poeng i første CL kamp borte gjør at vi praktisk talt er igjennom allerede. Lenke til kommentar
Indian Spartan9 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Men hvorfor ikke bruke Kosh, han er jo raskere og bedre en det Mertesacker er Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Er det bare her eller har Visat satt opp prisen på kampene i løpet av dagen? Tidligere skulle de ha 129,- for å se kampen, men nå skal de ha 179,- Endret 18. september 2012 av archongamer Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Men hvorfor ikke bruke Kosh, han er jo raskere og bedre en det Mertesacker er Forskjellig stoppertyper, ikke bedre. Mertesacker og Vermaelen har funket bra i år, og utfyller vel hverandre bedre enn Kos og Verm. Koscielny kommer nok innpå iløpet av kampen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Vanskelig å benke Mert etter den sesongstarten han har hatt. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Litt tidlig å få gult kort 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hva faen dommer!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Latterlig svakt. Skjer med laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå