RBW Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Er du venstrehendt og sliter med å finne spillmus? Cooler Master byr nå på universell spillmus. Spillmusen som skal passe alle Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvor ofte har du bruk for ei mus som passer både høyre og venstre hånd..? 3 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvor ofte har du bruk for ei mus som passer både høyre og venstre hånd..? Akkurat, de skulle heller satset på en venstrehendt, og en høyre hendt, mye mer alternativer, og resultat blir bedre også.. 1 Lenke til kommentar
12g Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det finnes veldig mange ambidekst spill muser. Er uening med dette utsagnet: "Litt av problemet med slike mus er at det blir litt halvveis, siden den ikke er tilpasset høyre eller venstre hånd, men må passe begge." Veldig subjektiv. Jeg liker bedre en ambidekst mus, enn en høyre hendt mus. 2 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det er sikkert en del som foretrekker symmetriske mus, uavhengig av hvilken hånd de bruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98134 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noen stor sak, eller ulempe at en mus lages for å kunne brukes i begge hender. Det finnes allerede flere gode versjoner av denne typen. Ta f.eks microsoft intelli 1.1. Steeseries lager også flere populære modeller som xai, sensei, kinzu. Jeg bruker selv sensei musen, jeg her høyrehendt og fornøyd. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Grunnen til å selge symmetriske mus er vel strengt tatt at markedet for venstrehendte er for lite til å forsvare kostnadene knyttet til r&d og produksjon. Koster nemlig en del å "speilvende" en støpeform til plast, samt speilvende kretskort og slikt. Derfor appellerer de heller til begge marked. Men over til musen: Den ser litt ut som en smeltet versjon av min Razer Orochi. Egentlig, så ser det ut som en ripoff av den :-/ Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Denne ser litt liten ut for meg, samme som cm storm infernoen. men skal ikke skifte mus på en stund, er fornøyd med g400. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Bruker denne http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-deathadder-left-hand-edition/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå