iron_knuckle Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei Har en kamerat som skal til og kjøpe seg pc. Da det kan bli litt dyrt tengte jeg kanskje han kunne kjøpe etter et skjerm kort senere. Jeg har for det meste tengt på en nforce 2 løsning, men hvor mye yter egentlig et nforce 2 brikesett uten skjerkort. Har lett ganske lenge nå etter en test men alle er med skjemkort. noen her som ca. vet hva det vil yte med 512mb ram og en xp2500 (barton) Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hva tenker du på? uten innbydg skjermkort eller uten skjermkort i agp slotten? eller begge delene? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 nforce2igp har samme ytelse som gf4mx (fordi det sitter en gf4mx-brikke integrert ) Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 det vil vel få litt lavere bånbrede på minne vil jeg tro. Kan det stemme. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Du kan finne litt benchmark av Nforce2 med det innebygde grafikkortet her. Der legger du også merke til at ytelsøkningen med Dual ram er så stor at dual ram nesten er en nødvendighet, i motsetning til uten det innebygde grafikkortet. Grunnen til at ytelsesøkningen er så stor er som du nevner at den trenger bånbredden, som får en kraftig boost med DualRam. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Toms HW har en test av ulike integrerte gfx løsninger. www.tomshardware.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå