CristopherColumbus Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hei! Jeg er en person som går første året på vgs. Neste år så tenkte jeg å dra til Australia å studere, men jeg vet ikke hvilke byrå jeg burde dra med eller hvilke skole jeg burde gå på. Er det noen som har vært bort i noe lignende før? Trenger hjelp og anbefalinger så fort som mulig! Tusen takk! Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Har ingen erfaring med studier i Australia, men har erfaringer med Australia. Sier bare en ting: Gled deg Lenke til kommentar
CristopherColumbus Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Men har du peiling på hvilke byrå jeg burde dra dit med? EF eller speak eller noe annet? Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Snakk med rådgiverne dine på skolen om det å studere i Australia i andre året på vgs. Den skolen jeg går på nå, tilbyr studering i England i andre året og da var det slik at man trengte å dra til rådgiver, studieinspektør(er) og sikkert noen flere personer til for å signere papirer og vente på godkjennelse.Dette skal du ha fått beskjed på skolen, spesielt hvis skolen din tilbyr studering i utlandet i andre året på vgs. Siden jeg ikke dro til England (er ikke interessert å studere i utlandet ), så har ejg glemt mesteparten av hvordan man fikser papirer og sånt. Så sjekk med rådgiveren din og sånt Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå