fjarle Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 HTC DLX eller One X5 herjer ryktebørsen og skal ha fem tommers skjerm med full-HD. Slipper HTC en ny giganttelefon i morgen? Lenke til kommentar
Me'Like Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hva kommer prisen til og være på denne telefonen? den var fett as.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hva kommer prisen til og være på denne telefonen? den var fett as.. Tipper det blir rundt 5000, det er hvertfall det de andre legger toppmodellene på Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Bare jeg som syns topp-mobilene blir større og større? Da Galaxy S kom ut var den det store nye, med 4.3" stor skjerm, i dag nærmer de kraftigste telefonene seg 5" skjerm. Jeg syns SGS2 med 4.5" er passelig. Håper neste Galaxy S holder seg under 5" ihvertfall. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 5", det nye 3,5" Virker som om flere og flere hiver seg på "note" bølgen, om jeg kan kalle det det. Bare bra det, da det er veldig behagelig å surfe og se film osv på en stor skjerm: P Får håpe denne telefonen er en av de som skal til for å redde HTC. 1 Lenke til kommentar
Choppercon Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Den var jo dritkul! Håper på Note 2 størrelse! Etter den rektangulære formen hadde det ikke forundret meg om de ble saksøkt av apple.. 2 Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hva kommer prisen til og være på denne telefonen? den var fett as.. sikkert rundt 5-6 tusen mon tro Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Bare jeg som syns topp-mobilene blir større og større? Da Galaxy S kom ut var den det store nye, med 4.3" stor skjerm, i dag nærmer de kraftigste telefonene seg 5" skjerm. Jeg syns SGS2 med 4.5" er passelig. Håper neste Galaxy S holder seg under 5" ihvertfall. Alle er vel enig i at mobilene blir større og større. Det som varierer er om man synes det er positivt eller negativt. Da jeg fikk min One S (4.3") syntes jeg den var svær, men nå er jeg klar på at min neste kommer til å ha enda større skjerm. Lenke til kommentar
jic Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Htc på fb har lagt ut ny bilde som ikke ligner på den såkalte onex5 tlf i hele tatt. Det har vært rykter om ny tablet fra dem så blir ikke overasket om det kommer ny fra dem. Htc var maks uheldig med flyers ettersom den gikk ut på dato før den kom ut pga den var tilpasset 2.3 og ikke 3.0 Lenke til kommentar
Petterfp94 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ånei! valget blir vanskeligere nå. Note 2, Lumia 920, eller denne? 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skuffa. Hadde virkelig håpet at den skulle bli lansert i dag. Lanseringskvoten til HTC er vell brukt opp i år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg