XtraLars Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Den skjermen som nå er på ukens tilbud på Komplett... Er det noen som har den? Jeg vurderer å kjøpe 2, og siden det er litt drastisk, så kunne jeg tenkte meg å vite om den er no tess. Jeg ser spesifikasjonene, men kunne tenkt meg en liten anelse om hvordan den er i praksis - XtraLars Lenke til kommentar
picachu Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kjøpte den skjermen til en maskin jeg bygget. I forhold til 171N var den dårligere. Bildet var likssom "stripete" nede i høyre hjørne. Resten av skjermen så ok ut. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 den har responstid på 25 ms, og den har ikke DVI. Jeg anbefaler den ergo ikke. jeg anbefaler derimot q17s kanonskjerm Lenke til kommentar
XtraLars Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Hm.. men er den verd pengene? 2995,- er ikke så mye som 171N (4.054,-) og q17s (3990,-) Og er forskjellen verd den tusenlappen? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 konakt en bruker som heter koma , han har erfaring meed å kjøre to skjermer. Du finne han i lcd til spillfreak del 2 (prioritert) Pm han så kan han sikkert hjelpe deg. Er litt usikker på det der med å kjøre to skjemer, for da må jo den ene kjøre på dvi og en på vga , eller? kontakt koma du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå