macini Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 så city som skal spille champions legue igjen. men de har spillt i den før så det er ikke nytt. så real madrid som vant serien sin i spania og så city som vant premier legue så det er beste lagene som skal spille den. de kan være redde. for de ser city har bedre sessong hittil enn rela madrid så ikke sikkert de gler seg til kampen og så kan de spille dårlig også da. så hvis city vinner kampen så er de verdens beste lag da. jeg sa det på vg fotballsida også jeg. at city var verdens beste lag og jeg sa det lenge. så ingen som ville høre på det. og så vant city serien men de vil ikke si det fortsatt. city som slo barcelona og så var det ingen andre lag som klarte det. så real madrid som har slått barcelona. bare de og city som har klart det og nå skal de spille kamp. så da er city best når de vinner den da. så dere kan ikke si nei til det. ingen som vet hvem som skal spille den men agero og richards og zableta som er skadet igjen. men det er hart maicon kompany lescott clichy toure garcia nasri silva kolarov tevez som kanskje skal spille den. så det kan bli spennende kamp. Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Chelsea slo jo barca i forrige champions league da. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 kjempespennende førsteinnlegg. når hele innlegget skrives totalt blottet for stor bokstav blir det bare som en vegg med tekst. DetErNestenBedreOmManBrukerStorBokstavFremforSpace. Over til kampen, jeg håper Real vinner 2-0 og at City blir helt ødelagt mentalt. 3 Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 kjempespennende førsteinnlegg. når hele innlegget skrives totalt blottet for stor bokstav blir det bare som en vegg med tekst. DetErNestenBedreOmManBrukerStorBokstavFremforSpace. Over til kampen, jeg håper Real vinner 2-0 og at City blir helt ødelagt mentalt. Love u <3 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Noe av det kjedeligste førsteinnlegget jeg har sett. Skjerpings! Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ikke bare mangel på stor bokstav i både trådtittel, men du har også ekstremt mange skrivefeil. Ser utrolig dårlig ut. Forøvrig tror jeg dette blir en målfattig kamp og at City til slutt går av med seieren. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Helt utrolig at Real ikke står med flere mål. Tror City scoret på deres første sjanse - og den kom først etter 68 minutter.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Fantastisk kamp! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Spennende kamp, ja. Vil si at Real fortjente denne seieren. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Uff, her tok jeg virkelig feil. En ekstremt underholdende og spennende kamp. Kanskje med unntak av de siste 45. Må si jeg allerede gleder meg til neste kamp mellom dem på Etihad. Lenke til kommentar
macini Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 dere skriver ikke best dere heller hvis dere trodde det Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) dere skriver ikke best dere heller hvis dere trodde det Du kan vel ihvertfall bruke stor bokstav, komma og Enter-knappen litt mer så gidder man kanskje og lese igjennom det du skriver. Er det så vanskelig? Endret 5. oktober 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er tydelig at denne "mancini" enten ikke er gammel nok til å kunne skrive slik som oss andre ennå, eller at han/hun bare ikke har lært seg det av andre grunner. Jeg tror ikke han/hun gjør dette bevisst, for å irritere noen. Må dog si meg enig i at det er utrolig irriterende, og er på kanten til spam. Gleder meg sinnsykt til neste kamp mellom de to lagene. Litt spesiellt da jeg hovedsaklig er Real fan, men holder med City innenfor PL. Underholdene kamp er jeg uansett sikker på vi får, atter en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå