Gå til innhold

BK: Inn i fjellet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk landskap i flotte farger. Fotografering er en fin hobby som kan kombineres med fine fjellturer, og heldige er de som har slike områder rundt seg. Her burde du etter min mening gått nærmere og utnyttet de store steinene til en spennende forgrunn. Bildet virker litt sentrert, men det positive er at det er godt eksponert med perfekt himmel hvor ingen partier er utbrent. Kraftig kutt på høyre side og i bunn så berger du dette bildet.

Lenke til kommentar

Fantastisk landskap i flotte farger. Fotografering er en fin hobby som kan kombineres med fine fjellturer, og heldige er de som har slike områder rundt seg. Her burde du etter min mening gått nærmere og utnyttet de store steinene til en spennende forgrunn. Bildet virker litt sentrert, men det positive er at det er godt eksponert med perfekt himmel hvor ingen partier er utbrent. Kraftig kutt på høyre side og i bunn så berger du dette bildet.

Takk for kommentar og tips. Moro å fotografere ja, og skulle veldig gjerne hatt hytte i et sånt område som dette. Må kjøre 2,5 time for å komme hit nå. Jeg har forresten dette bildet i en anna versjon også, mer lik det du tenker på i ditt tips tror jeg. Legger det ut i dag :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...