Xneon Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Hei... Bestefaren min har problemer med spam. han får 200-300 spam mailer daglig. Har prøvd antivirus prog med anti spam, anti spam prog. Hva kan man gjøre for å sikre seg mot dette på en enkel måte? Endret 18. september 2012 av Xneon Lenke til kommentar
Faller Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Legge til filter i hos mailleveradøren. Mvh Faller Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 er ikke kunde hos leverandøren lenger, dette gjelder online.no(telenor). noen annen mulighet som kan settes opp hjemme? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Du er ikke kunde eller bestefaren din er ikke kunde hos Telenor lenger? Hvis han fortsatt er kunde hos Telenor, ville jeg tatt kontakt med [email protected] Uansett, hva slags programmer brukes? Det finnes programvare som kan brukes, f. eks Norton Anti-Virus har spamfilter som kan settes opp. Mvh Faller Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Vi har brukt Avast Pro og spam fighter, men ingen av disse så ut til å hjelpe. Hva skal jeg skrive til telenor? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Er det samme domene som sender mail? typ @something.com? Det jeg ville skrevet er noe sånn som "Hei. sliter med spam på "[email protected]" og lurer på om dere kan hjelpe med å hindre mottak av mail" eller noe sånt. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå