Atrit Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Hei! Bestille for en stund siden en pakke fra Kina som ble sendt med EMS. Dette er hva det står på pakkesporingen: Sendingen er sendt fra avsenderland 2012-09-05 23:48 GUANGZHOU EMS, Kina Sendingen er innhentet 2012-09-05 17:02 510000, Kina Tar det virkelig så lenge? Noen som evt. vet når det er mulig at den kommer til Norge? Har lest på et annet forum at pakken dems ankom Norge etter 3 dager. Endret 18. september 2012 av Atrit Lenke til kommentar
Norish Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Det er nok umulig for noen her å anslå når akkurat din pakke ankommer Norge, jeg har selv bestilt noen små ting fra Kina med EMS, det har tatt alt fra 1 uke til 4 uker, i alt tre pakker jeg har bestilt. Du må nok bare vente å se Endret 18. september 2012 av Norish Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jøss, har du venta to uker? Utolmodig eller? Jeg venta en gang 4 måneder på en UPS-pakke som hadde maks. leveringstid på 7 dager. Get used to it! 1 Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Frekk eller? Er ikke jeg som skal ha innholdet i pakken, og sa til han som skal ha den at jeg ville tro den kom frem forrige uke. Er han som er utolmodig, ikke jeg... Takk for svar Norish Endret 19. september 2012 av Atrit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå