Maniac Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei, Jeg planlegger om å oppgradere PC'en min litt. Jeg har 2500 kr til rådighet, og det jeg trenger er: Hovedkort, CPU, Minne og en Vifte da. Jeg har grafikkort: GF Ti4600 128mb DDR. Lydkort: SBLive 5.1 SuroundSound. DvD og Brenner. Jeg har lyst på en CPU som er Max 2GHz, og RAM som er max 256mb. Her er det jeg kom opp med, hva synes dere??? Hovedkort: Asus A7N8X-X hovedkort for Socket A nForce2 400/MCP, ATX,ATA133,USB2.0,LAN CPU: AMD Athlon XP2600+ 2.083 GHz 333 MHz bus Socket A (Thoroughbred) prosessor RAM: DDR-DIMM PC3200 256MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) Vifte: :oops: :oops: vet ikke helt ass... trenger en som er billig med som lager minst bråk... takk! Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Her er et forslag: Hovedkort: Asus A7N8X Deluxe Prosessor: AMD Athlon XP2500+ (Boxed, vifte er inkludert) Minne: Corsair CMX256A-2700C2* * Denne brikken står på listen til asus over godkjente brikker for bruk på bl.a A7N8X Deluxe. Den er litt dyrere enn twinmos brikken, men corsair brikken kommer med livtidsgaranti, noe som sier litt om kvaliteten. Pris: 2748 kr u/frakt Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 hmmm detta høres bra ut. ikke verst. jeg ble annbefalt akkuratt denne prosessoren, men hvordan er det med vifta? bråker den no særlig? ellers så likte jeg dette forslaget. takk! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Du kan jo kjøpe deg Coolermaster Aero 7+ hos komplett eller mpx for 319kr? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg tipper at støyen på boxed vifta er moderat. Du kan jo starte med boxed vifta, og invistere i ei bedre vifte senere hvis du ikke har penger til det akkurat nå. Jeg har hørt mye bra om MIST Silent Twin, her er en test av vifta. Generelt sett så har jeg ikke så mye peiling på vifter, så det beste er å ta en titt her før du bestemmer deg. Når det gjelder kjølepasta, så anbefaler jeg Arctic Silver 3. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 jeg kjøpte alt. morterte alt. ved første start alt funka, en pipelyd kom, of asus bildet kom fram, men plutselig så funka ikke Tastaturet. det enesete jeg kunne gjøre var å restarte. da kom problemet, skjermen viser en gul istedenfor en grønn lape, ingentig vises, tastaturmus er ikke aktiv, ingen av lampene på kabinettet er på. men alle viftene er i gang... hva skjer????? HJELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå