Bjarnemann Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 I dag starter budrunden på en leilighet på Holmlia. Fireroms. Denne leiligheten tror jeg at jeg kan kuppe, da den er priset relativt lavt. Jeg kjøper for å skaffe meg selv tak over hodet, samt leie ut resterende soverom. I dette tilfellet to. Så har jeg hørt onde tunger si at det er vanskelig å få leid ut på Holmlia. Ungdom vil bo mer sentralt. Jeg er ikke avhengig av å kunne leie ut for å unngå økonomisk ruin, men det blir selvfølgelig en særdeles kjærkommen inntekt i det som kommer til å bli trange tider. Hva tror dere om mulighetene for å leie ut to rom på Holnlia? Er det bare å glemme pga beliggenhet, eller er markedet så presset at dette går fint? Det er cirka ti minutters gåtur til togstasjon. Evt, hva tror dere jeg kan ta? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Ta å søk litt rundt på FINN.no og se hva tilsvarende leiligheter leies ut for. Endret 18. september 2012 av Christeven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå