Redaksjonen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Simon Stranger fikk seg en overraskelse da han skulle logge seg inn. Nordmann utestengt fra Facebook på grunn av sitt «rare» navn Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Google har tidligere og nylig gjort flere grep for å være språkmangfoldige, så dette er nok bare en dum misforståelse. Dette bør være en vekker for Google. Håper de ansetter flere norskspråklige til å holde styr på de norske navnene ut i fra norsk navnekultur. Glem det, jeg tenkte helt feil selskap. Jeg ser for meg flere tabber komme: - Odd Even - Odd Simen - Kåre Aas - .. Endret 18. september 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hø... jeg hadde en nabo som het Stranger. Opprinnelig Tysk navn tror jeg (naboen var iallefall tysk). Vi gutta mente at han burd kalle sønnen sin for Even. Da kunne han reise til London og si; "Hello, I am Stranger and this is my son, Even Stranger". Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Google har tidligere og nylig gjort flere grep for å være språkmangfoldige, så dette er nok bare en dum misforståelse. Dette bør være en vekker for Google. Google? Har de også det problemet? Så vidt jeg vet har de ikke den begrensningen på GMail, men jeg har ikke sjekket Google+, da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Shit, jeg har ikke hatt tid til kaffe ennå. Ikke rart hodet halter litt. *Meg fikse* Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Her må du prioritere litt Simen1, kaffe må inn før alt annet. edit; @Tiltman dagens lattis. Endret 18. september 2012 av Deviljoker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg