Gå til innhold

Lekebilen BT-100

Dre_C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen :)

Grunnen til at den blir dyr, er fordi den er totalt unyttig. Ikke noe poeng i å masseprodusere en sak som man ikke er sikker på at blir en salgssuksess. Da er det bedre å selge dem til spesielt interesserte, som er villige til å betale mye for det. Mindre risiko, og kanskje mindre å tjene, men det er hvertfall reklame...

Lenke til kommentar

Er jo ikke noen vits i det. Det er et leketøy. Bare til moro. Synes du den ikke er verdt pengene så ikke kjøp den da.

Som bert sier tror jeg ikke det er så mange som gidder å kjøpe den (ikke jeg heller), men det er vel ikke målet til SE heller. Er vel mest image og reklame det går på.

Lenke til kommentar
med 10m radius?

og farten er vel ikke noe særlig å skryte over? eller? kan vel ikke gå så fort siden du må springe etter den.

Jeg tror du har misforstått størrelsen litt jeg. 10 meter er en del når den sikkert ikke kan brukes annet enn inne. Den er nok ikke mange cm lang. Tipper den ligner denne: http://www.aasgaard.net/bichar01.htm i teknologi/størrelse. En så liten bil kan ikke gå i 30km/h, da klarer du ikke å kontrollere den. Det er en "skrivebordsracer", og jeg tipper den kan være ganske underholdende.

Lenke til kommentar

den MÅ jo bare styres ved hjelp av joysticken da.. det blir jo fun

håper den varer litt lengre enn 30min, slik som andre batteridrevne biler :lol:

dette blir nice, en slik en må man ha.. håper den blir liten.. og kanskje med noen mb's lagringsplass :D

noen som har funnet en ca pris?

Lenke til kommentar

Jeg tipper at den ikke varer særlig lenge, for på noen av bildene ser du at den har en "han" Ericsson plugg bakpå, dette er nok for å lade opp bilen fra telefonen tipper jeg. Man kobler telefon og bil sammen i noen minutter og kan deretter kjøre like lenge. Hvis man skulle ladet bilden på samme måte som BT handsfree'er så måtte den jo hatt en plugg som gikk andre veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...