Gloria1 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Hei! Min Dell Inspiron 9300 har mistet bildet på skjermen, selv om skjermen er svart så kan jeg skimte at skjermbildet er der inne. Sikkert hardwareproblem. Noen som har vært borti noe lignende og har tips til hjelp. Ekstern skjerm fungerer utmerket. Dette er en "gammel" bærbar med Xp Home. Endret 18. september 2012 av Gloria1 Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er belysningen i skjermen som er gåen.. Lenke til kommentar
Gloria1 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Ingen vits å gjøre noe da sikkert, koster vel mere enn det smaker.. Er belysningen i skjermen som er gåen.. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 ikke nødvendigvis. Ble bare bildet borte? eller datt den i gulvet ? Lenke til kommentar
Gloria1 Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Bildet ble borte, men kan, som sagt, skimtes hvis jeg holder den under lys. Men så og si umulig å bruke pekeren. Den er veldig godt behandlet. ikke nødvendigvis. Ble bare bildet borte? eller datt den i gulvet ? Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Er vell gjerne garanti sak da Ta kontakt med der du kjøpte den Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hej Ked af at høre, at du har problemer med din Inspiron. Hvis du sender mig dit servicetag i en privat besked, vil jeg meget gerne se, om jeg ikke kan hjælpe med problemet. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå