Serqevx Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Støtter forslaget om å kjøpe Delta vifter til kjøling og sette boksen i kjellern! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Enkel greie: plassere pcen i et annet rom/etasje +to 10 m ps/2 til tast og mus. +10 m vgakabel +lydkabel 10 m -ikke bruke cd/dvd... da kan du ha det stille... jeg hører konstant på musikk, så for meg er det ikke noe farlig... forresten, dette er en billig og sikker løsning på lyddempning... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg bestillte akkurat 5m VGA/USB/PS2 som jeg skal bruke. Og siden jeg har en eCube (barebone) så kan jeg plasere den f.eks under en sofa eller inni et skap. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 kjøp "skoletyggis" eller gummiringer og plasser disken inni isopor....det kan jo hjelpe da Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Med linux/bsd som operativsystem er det lett å lage oppsett med diskløse maskiner, som henter alt over nettet. Til media-avspilling i stua kan dette kombinert med mini-itx løse mange problemer. Jeg har nettopp kjøpt to 5400 rpm 160 gb samsung harddisker. De er veldig kalde i forhold til en 120 gb seagate jeg har. Det dumme er at de lager en irriterende høyfrekvent lyd. Denne er svak og lett og dempe bort og da blir harddisken ikke hørbar. Seagaten har også en slik lyd, som kan høres når den spinner opp. Den er raskere (7200 rpm) og det virker som den høyfrekvente lyden har for høy frekvens til å bli hørt når harddisken har spunne opp. Samsungene er dog mye kaldere og slik sett lettere å håndtere i dempesammenheng enn seagaten. Det enkleste ville vært å hatt et kott eller kjeller og lange ledninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå