stepho123 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg vurderer nå å kjøpe meg stasjonær pc ettersom at Laptop holder på å ta kvelden. Jeg har ikke så mye greie på bygging av pc, og derfor lurer jeg på om noen kan bruke kunnskapene sine å komme med noen forslag. eneste som er viktig for meg er at den ikke er dårligere enn den jeg alt har og at den kan kjøre dagens spill. quad core er også noe jeg ønsker. Specs på min gamlen bærbare er: i7 q720 @ 160. ghz prosessor, 8gb ram, ati mobility radeon 5730 hd 1gb. Jeg har alt en 128gb ssd liggende og trenger ikke noen ekstra hdd enda. Usikker på om jeg trenger skjermkort da jeg har fått et ganske bra et av en kompis, litt usikker på specs der enda. Håper på å ikke bruke altfor mye på ny pc da dette ikke var en del av planen for min økonomi per dags dato. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kan du fortelle mer om budsjettet? Over eller under 10k? Har du skjerm, mus, tastatur, headset og operativsystem fra før? Lenke til kommentar
stepho123 Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Ja jeg har alt det og det beg nevnte i posten. Jeg ønsker så rimelig som det er mulig å få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå