AKIversen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hei, skal søke skole til neste sommer og er fortsatt usikker på hvilket studie og hvilken jobb som kunne vært interessant. Synes at økonomi er interessant og jeg gjør det bra og liker faget markedsføring og ledelse. Så det jeg tenker meg er noe som touch'er disse temaene. Det jeg også lurer på er hvilke jobb muligheter det vil være etter avsluttet studie innenfor dette og hvilke arbeidsoppgaver disse jobbene gir. Takk for svar. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 No offense, men det går å prøve å lese litt. Fra Høyskolen i Bergen Hvor får du jobb? Med bachelorgrad i økonomi og administrasjon er du kvalifisert for en rekke forskjellige jobber i offentlige og private virksomheter, interesseorganisasjoner og frivillige organisasjoner. Arbeidsoppgaver kan for eksempel omfatte regnskap, markedsføring, innkjøp, personalforvaltning eller mer generelle administrative oppgaver. Utdanningen kvalifiserer deg både direkte til arbeidslivet og til videre studier på masternivå. Ønsker du å ta en mastergrad, kan du blant annet velge regnskap og revisjon, økonomistyring, ledelse, markedsføring eller logistikk/ Supply Chain Management. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå