stepho123 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hei. Jeg har en Asus n71jq bærbar pc. Utrolig flott pc helt til nå. Den har begynt å gå så varm at den skrur seg av. Merkelig nok så starter den igjen med en gang. Jeg har skrudd opp pc'n og fjernet alt av støv i vifte og innsug eller hva man kaller det. Inspiserte også hele hovedkortet og lette etter en grunn til hvorfor den blir så varm. Noen som vet hva dette kan komme av? Den ble formatert for ikke lenge siden og det er svært få programmer som kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Om alt støv er ute av bildet, kan det virke som en feil på kjølesystemet. Om så er tilfelle er det selvsagt en klagesak. Om du er helt sikker på at det den overoppheter, såklart. Lenke til kommentar
stepho123 Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Det er jeg sikker på, garantien er vel gått ut nå som pcn har bikket over 2 år? Har lastet ned fan speed som viser temp inne i pcn, og den øker masse ved spill blant annet, holder 5 min i for eksempel counter strike source. Burde jo ikke være for krevende for pcn Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Nja, du kan alltids prøve å sende inn en klage på det likevel. Usikker på hvor lenge garantien varer, men er godt mulig de fikser det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå