Gå til innhold

Kjøpe graffitikunst? Jeg peker ut. Du får mye av dette gratis og. Kun orginaler.

N*

Anbefalte innlegg

Tenk deg om 1000 år. Da graffiti ikke er populært lenger.

Dette er ting du kan kjøpe fra en hvilkensomhelst graffitimaler, som kanskje til og med har gått kunsthøyskole. Men som ikke klarer å selge kunsten sin.

Og mtp hvor fort graffiti har pleid å forandre seg, kanskje de mest kjente graffitimalerene som ofte bare maler for oppmerksomhetens skyld. De vil være meget kjente om ikke så lenge, blandt mer voksne folk. Meg jeg har ingen penger å kjøpe for.

1 kjempeverk i dag: kanskje vi må betale lakken. resten er gratis.

vi må kjøpe plastlerret ellerno. Min onkel har plastfabrikk, så det kan jeg få billig hvis vi kjøper mye.

Om 20-40 år: hvertfall 20.000 pr bilde (kanskje).

Jeg vet nøyaktig hvilke navn vi skal kjøpe. De fleste er kjennte folk fra oslo, som har malt mye på jernbane osv. Og jeg vet om en som kan få tak i mange gode malere. Han kjenner mange av de fra oslo.

Jeg vet også om flere fra f.eks grafftitiens mekka, Berlin. Disse er utrolig flinke, og bruker mye 3D og skygge på en mer avansert måte en du vanligvis ser (Jeg kjenner ikke disse personlig, men jeg vet om nettsidene deres). Og disse maler fortsatt på vegg. Sånt er ikke så veldig dyrt. De gjør det stort sett bare fordi de liker å male med lakk. Dette er selvfølgelig en annen klasse en de jeg nevnte tidligere, men disse er nesten verdenskjennte og har vært i flere blader og intervjuer.

Prosenten diskuterer vi.

Jeg har en annen ide i plast og. Som på en måte har ganske stor påvirkning for salget av graffitikunst.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...