Anonym58508583 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) I am back! Hei Folkens, jeg skal starte med GeoCaching. Har allerede valgt GPSen "Garmin GPSMAP 62S", er denne bra? Skal også skaffe kartpakke, topologisk, er Drammen inkludert i Oslo pakken? -det gjør det!- Trenger altså kun svar på om GPSen er bra (må støtte Topo Premium) Mvh Bendik Endret 17. september 2012 av BeatThatZ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg driver med geocaching, og har funnet over femti cacher allerede. Glimrende hobby som jeg anbefaler til alle. Jeg bruker en smarttelefon, og appen c:geo. c:geo kan du laste ned gratis i Android-butikken. Telefonen min er Samsung Galaxy S2, og den funker glimrende. Kartene er fra Google Maps, og fungerer rimelig bra. Jeg har aldri prøvd å geocache med bare GPS. Jeg bruker mobilen med c:geo og Google Maps. Jeg kan søke etter cacher i nærheten, lese beskrivelsen, lese loggboka, logge funn... Skjønner ikke at noen kjøper GPS når smarttelefonen inneholder en GPS, pluss internett. Endret 17. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Trenger en GPS, smarttelefonen min liker ikke å være med på geocaching. Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Jo, men min telefon sin GPS er så håpløs, kan legge inn koordinater hjemme, inkludert info/hint Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Update: Trenger kun å vite om GARMIN GPSMAP 62s er en god GPS eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå