Gå til innhold

Usikker på valg av operatør til ny tlf

henrikrox

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært netcom kunde i 10år, men er litt lei, fordi syntes abbo deres er dyre + at det ikke er så mye valg frihet.

Jeg vil gjerne kjøpe fra et selskap som selger iphone 5.

Derfor må jeg dessverre utelukke one call.

Jeg har sett på chess.

Og jeg liker svært godt abbo deres sjakk mat til 199kr, og så velger jeg fri bruk av data med spotify, så prisen blir 349.

Spørsmålet mitt er bare, at jeg ikke får det valget når jeg tester med å kjøpe en tlf på chess.no

Da får jeg bare valget sjakk matt til 199kr måneden. Altså ikke til 349kr. Kan heller ikke velge sjakk med med fri bruk av data + spotify på listen over abbo.

Noen som vet hvorfor dette er sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet mitt er bare, at jeg ikke får det valget når jeg tester med å kjøpe en tlf på chess.no

Da får jeg bare valget sjakk matt til 199kr måneden. Altså ikke til 349kr. Kan heller ikke velge sjakk med med fri bruk av data + spotify på listen over abbo.

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men FriBRUK er noe du kan legge til og endre når som helst senere.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men FriBRUK er noe du kan legge til og endre når som helst senere.

Takk, dog sliter jeg å finne butikker som selger iphone 5 på release med abbo.

Jeg kan vel også bestille abbo på forhånd også velge eksisterende kunde på chess sine nettsider hvis jeg ender opp med å bestille fra deres butikk.

Da blir det jo 199kr + 349kr

Lenke til kommentar

Du vet at du kan kjøpe en hvilken som helst telefon uten binding, og bruke hvilket som helst abbonnement?

Du trenger ikke å kjøpe en med binding. Ofte er det billigere å kjøpe telefonen til full pris fra andre butikker.

Nja

Alternativ 1:

Kjøpe iPhone 5 hos chess, til 2500kr ca, nedbetalling 199 kr måned + 349 kr abbo (12 måneder)

2500 + 6576 = 9000 ca

Alternativ 2:

Kjøpe iphone5 hos chess, til 999 kr ca, nedbetaling 349kr per måned + 349 kr abbo (12 måneder)

999 + 8376 = 9200 ca

Alternativ 3:

Kjøpe iphone 5 hos apple, ca 5000, 349 kr for abbo i 12 måneder

5000 + 4188 = 9200 ca

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...