Bovers Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg opplever for øyeblikket ekstremt mye bugs (glitch?) i spillet Skyrim for øyeblikket og det irritere noe så vanvittig. Flere av bugsene har jeg lest på nettet er fikset igjennom updates igjennom live, men det har seg slikt at jeg ikke har tilgang til å logge på xbox live med Gamertagen min siden jeg ikke husker passordet. Er det mulig jeg kan få laste ned oppdateringer igjennom en annen bruker hvis jeg oppretter en? Eller laste ned filer på en minnepenne? Er det noe jeg kan gjøre?. Det må være sykt frusterende for de som ikke har tilgang til nett å oppleve så mange bugs i et spill! Det er virkelig 4 store oppdrag som har låst seg. Endret 18. september 2012 av DrunkRattleHead Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvis du går til Microsoft sin side kan du tilbakestille passordet ditt. Microsoft kontoen din er det samme som Xbox Live kontoen. Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Det er ikke det tråden handler om men greit. Lang historie så jeg skal gjøre den kort: Har ikke tilgang på xbox account fordi jeg kan ikke passordet på e-mail siden det var på noe jeg opprettet fort å gale i øyeblikket. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Tror nok det funker bra om du laster ned med annen konto, ja. Spillet til samboeren er updatet når jeg updater osv, og hun er aldri på live selv. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det er bare å bruke en annen konto, spilloppdateringer og slikt blir lagret lokalt. Anbefaler deg egentlig å gjøre det, er greit å bruke en konto du faktisk kan passordet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå