Jonna4 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg er 13 år og så skal jeg bestille spill fra nett men selvsagt er det få butikker med postoppkrav og jeg lurer på om siden jeg er 13 år kan kjøpe et visa spendon kort på narvesen? Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Skal du bestille et spill fra en nettbutikk slik at du får spillet fysisk i posten? Eller skal du kjøpe et spill på Steam eller Origin eller en lignende spilltjeneste? Hadde noen venner som dreiv og kjøpte spendon kort på Narvesen, de dreiv og kjøpte spill på Steam og både fra Komplett.no og dette fungerte fint så vidt jeg vet. Det jeg ikke er 100% sikker på er om du må sette personen som skal "hente" pakken på noen som er 18 eller over. Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Ja. Har du gjort det selv? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er ikke aldersgrense på det. Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 ok takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå