Feitegutenslank Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Lurer på om jeg kan kjøpe desse kabelene til min PC når jeg har en strømforsyning som ikke er samme merket. Noen som vet, eller har prøvd? Takk for svar Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ikke gjør det Lenke til kommentar
Feitegutenslank Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Ikke gjør det Har du en grunn? Passer ikke koblingene? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Du må aldri sette inn strømkabler i andre PSU-er enn den de kom med. Selv ikke om det er samme merke. Det er ikke noen standardformater på dette feltet, og selv om du får kabelen inn, så betyr ikke det at den passer. Veldig synd hvis du kortslutter noe inni der Lenke til kommentar
Feitegutenslank Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Du må aldri sette inn strømkabler i andre PSU-er enn den de kom med. Selv ikke om det er samme merke. Det er ikke noen standardformater på dette feltet, og selv om du får kabelen inn, så betyr ikke det at den passer. Veldig synd hvis du kortslutter noe inni der Takk for et godt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå