OsloJente23 Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Og selvfølgelig opptatt av gutter- Duh. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 La ikke merke til at tråden var 5 sider lang, så det ødela en del av poenget... Still, vil du gi meg en statusoppdatering på hvordan dette har utartet seg? Har egentlig ikke skjedd noe mer enn det jeg har postet frem til nå. Så hvis du har lyst eller tid til å lese en overanalyserende kvinnes luksusproblem, kan du ta en titt igjennom tråden Så om jeg lar være å lese gjennom alt tull og krøll og bare skyter i blinde nå og sier at du bør ta initativ med gutten uten å gjøre noe ekstremt stor sak ut av det og dermed være uheldig å bli oppfattet som semi-psykotisk/stalker, hjelper jeg deg i riktig retning da? Korrekt. Har såpass selvinnsikt at jeg ser at jeg er ganske så overdramatisk, mildt sagt! Men jeg er heldigvis ellers ganske så A4..tror jeg selv iallefall Interessant. Så overdramatisk A4? Hmm. Hva er A4 nå til dags? I og med at du er fra Oslo og alt og lever jo dine beste år nå. Jeg er ikke fra Oslo, men bor her! Er fra Bergen Ja, overdramatisk A4. Sant nok, hva er A4 i dagens samfunn? Me don't know.. Er du villig til å utarbeide en mal på hva A4 er i dagens samfunn? Hvordan folk tenker og hva deres verdier er er noe jeg synes er spennende å høre om. Så du kan mobbe meg etterpå da eller? Jeg kan godt dele mitt syn på hva et typisk A4 liv for en jente på min alder er. Type liker å henge med venner på fritiden. Opptatt av trening, kosthold og utseende. Glad i en fest i ny og ne, men liker samtidig bare å slappe av med venner hjemme i stua. Vinkvelder er så kos, for da får man sladre med vennindene sine. Viktig med bra utdanning Osv osv. Du skjønner tegninga? Vet at maaaaaaaange på min alder har det sånn iallefall. Hva tenker du om dette? Og hva er ditt syn på a4? Har ingen intensjoner om å mobbe deg, all informasjon er kun for personlig interesse. Det du beskriver høres forsåvidt ut som et ganske så standardisert A4-liv, ja, det er jo hyggelig å høre at du har det bra og jeg mener at enhver person har rett på lykke, så om dette gjør at du er fornøyd med livet, så er det bra. Hvor viktig er kosthold og trening for deg? Er det noe du prioriterer, eller om ei veninne ringer og ber deg komme en tur for en film eller lignende så skipper du trening og gjør dette i stedet? Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 La ikke merke til at tråden var 5 sider lang, så det ødela en del av poenget... Still, vil du gi meg en statusoppdatering på hvordan dette har utartet seg? Har egentlig ikke skjedd noe mer enn det jeg har postet frem til nå. Så hvis du har lyst eller tid til å lese en overanalyserende kvinnes luksusproblem, kan du ta en titt igjennom tråden Så om jeg lar være å lese gjennom alt tull og krøll og bare skyter i blinde nå og sier at du bør ta initativ med gutten uten å gjøre noe ekstremt stor sak ut av det og dermed være uheldig å bli oppfattet som semi-psykotisk/stalker, hjelper jeg deg i riktig retning da? Korrekt. Har såpass selvinnsikt at jeg ser at jeg er ganske så overdramatisk, mildt sagt! Men jeg er heldigvis ellers ganske så A4..tror jeg selv iallefall Interessant. Så overdramatisk A4? Hmm. Hva er A4 nå til dags? I og med at du er fra Oslo og alt og lever jo dine beste år nå. Jeg er ikke fra Oslo, men bor her! Er fra Bergen Ja, overdramatisk A4. Sant nok, hva er A4 i dagens samfunn? Me don't know.. Er du villig til å utarbeide en mal på hva A4 er i dagens samfunn? Hvordan folk tenker og hva deres verdier er er noe jeg synes er spennende å høre om. Så du kan mobbe meg etterpå da eller? Jeg kan godt dele mitt syn på hva et typisk A4 liv for en jente på min alder er. Type liker å henge med venner på fritiden. Opptatt av trening, kosthold og utseende. Glad i en fest i ny og ne, men liker samtidig bare å slappe av med venner hjemme i stua. Vinkvelder er så kos, for da får man sladre med vennindene sine. Viktig med bra utdanning Osv osv. Du skjønner tegninga? Vet at maaaaaaaange på min alder har det sånn iallefall. Hva tenker du om dette? Og hva er ditt syn på a4? Har ingen intensjoner om å mobbe deg, all informasjon er kun for personlig interesse. Det du beskriver høres forsåvidt ut som et ganske så standardisert A4-liv, ja, det er jo hyggelig å høre at du har det bra og jeg mener at enhver person har rett på lykke, så om dette gjør at du er fornøyd med livet, så er det bra. Hvor viktig er kosthold og trening for deg? Er det noe du prioriterer, eller om ei veninne ringer og ber deg komme en tur for en film eller lignende så skipper du trening og gjør dette i stedet? Jaja, er kjempefornøyd med livet mitt jeg! Jeg vil si at kosthold og trening er veldig viktig for meg. Absolutt en stor prioritet i livet, men aldri viktigere enn venner. Det kommer selvfølgelig an på konteksten da. Blir jeg invitert et sted jeg vet kommer til å bli gørr kjedelig, kan det heller være at jeg tar en økt.. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Og selvfølgelig opptatt av gutter- Duh. Og på denne, har det vært noe kontakt mellom deg og den tidligere omtalte gutten siden du lagde denne tråden? Som sagt, leste ikke alle sidene. Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Og selvfølgelig opptatt av gutter- Duh. Og på denne, har det vært noe kontakt mellom deg og den tidligere omtalte gutten siden du lagde denne tråden? Som sagt, leste ikke alle sidene. Ja, vi kjenner hverandre LITT gjennom noen felles venner, men har ikke hatt veldig mye kontakt..men følte at kjemien var veldig god..selv om vi var ute og drakk! Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Og selvfølgelig opptatt av gutter- Duh. Og på denne, har det vært noe kontakt mellom deg og den tidligere omtalte gutten siden du lagde denne tråden? Som sagt, leste ikke alle sidene. Ja, vi kjenner hverandre LITT gjennom noen felles venner, men har ikke hatt veldig mye kontakt..men følte at kjemien var veldig god..selv om vi var ute og drakk! Så gøy! Nå får du bare vente til det blir morgen og du kan kontakte han! Du får ha lykke til med det, det går nok så fint, så. Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Så gøy! Nå får du bare vente til det blir morgen og du kan kontakte han! Du får ha lykke til med det, det går nok så fint, så. Thanx ## unødvendig quoting fjernet av ilpostino ## Endret 20. september 2012 av ilpostino Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 @ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil... @eleNef: Jada, jeg vet også dette..haha, og sant nok. Vi ville nok vært historie da...Men samtidig sier vennene mine at jeg bør vente og la han ta kontakt..også kvinner som har sagt dette ja... @ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil... Vet du hva han heter? Altså kan du legge ham til på facebook? Jada, jeg har han på facebook. Men som sagt, det virker som han er svært sjeldent pålogget... Bare send han en melding til inn boksen hans! Send mld Ja Send mld - ikke vent 3 dager. 3 dager reglen er bullshit. Kan du forresten vise oss den meldingen du sendte? Da har jeg en oppdatering! Vi skal møtes neste uke en gang etter han har kommet hjem fra jobb i utlandet og finne på noe! Er så glad jeg sendte mld, virket som han likte det! Takk for alle tips folkens!! Det er nok overvurdert å vente på at han skal ta første skrittet! Ny oppdatering! Var på date på lørdag (han kom hjem fra utlandet tidligere enn forventet), og det gikk VELDIG bra! Vi har møttes noen ganger siden, og skal snart møtes igjen! Moro 2 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Da gjenstår vel snart bare en liten testtur... Eller har du kjørt em liten tur? Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 @ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil... @eleNef: Jada, jeg vet også dette..haha, og sant nok. Vi ville nok vært historie da...Men samtidig sier vennene mine at jeg bør vente og la han ta kontakt..også kvinner som har sagt dette ja... @ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil... Vet du hva han heter? Altså kan du legge ham til på facebook? Jada, jeg har han på facebook. Men som sagt, det virker som han er svært sjeldent pålogget... Bare send han en melding til inn boksen hans! Send mld Ja Send mld - ikke vent 3 dager. 3 dager reglen er bullshit. Kan du forresten vise oss den meldingen du sendte? Da har jeg en oppdatering! Vi skal møtes neste uke en gang etter han har kommet hjem fra jobb i utlandet og finne på noe! Er så glad jeg sendte mld, virket som han likte det! Takk for alle tips folkens!! Det er nok overvurdert å vente på at han skal ta første skrittet! Ny oppdatering! Var på date på lørdag (han kom hjem fra utlandet tidligere enn forventet), og det gikk VELDIG bra! Vi har møttes noen ganger siden, og skal snart møtes igjen! Moro Vi har nå møttes noen ganger siden daten, og det har egentlig gått veldig bra vil jeg si. Etter å ha pratet sammen, er vi nok begge åpne for at det kan skje noe mer mellom oss. Men jeg lurer på, hvordan skal jeg gå frem? er jo fremdeles veldig tidlig i "forholdet", og vi har jo ikke kjent hverandre så lenge. Vi har pratet litt om at vi skal ta det som det kommer da, men..... Hvor lenge er det "normalt" (skjønner det ikke er noen fasit her) å date før man blir sammen synes dere? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Når det er "vanlig" å ha sex når man møtes så er det fint å DTR (Define the relationship). Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Når det er "vanlig" å ha sex når man møtes så er det fint å DTR (Define the relationship). Ok..hmm. Får se når det skjer. Tar det rolig foreløpig 1 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Greit med litt progresjon da, ellers blir det fort kjedelig. Mener ikke sex på første date, men ti dater med bare småprating gir vel heller ingen garanti for et langt og lykkelig forhold 1 Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Greit med litt progresjon da, ellers blir det fort kjedelig. Mener ikke sex på første date, men ti dater med bare småprating gir vel heller ingen garanti for et langt og lykkelig forhold Nå skal det sies at det IKKE bare har vært småprat for å si det sånn, men har ikke tatt DET skrittet enda. No pun intended. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da har du vel kontroll Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Hei igjen. Liten oppdatering samtidig som jeg igjen søker råd Det går veldig bra med han jeg har skrevet om her, og vi treffer hverandre ca 1 gang i uka (begge er veldig opptatte med venner, jobb, skole etc). Vi har også møtt hverandres venner, og det virker som det har gått veldig bra Vi har sovet hos hverandre flere ganger, og tatt skrittet videre (sex) for en god stund siden. Vi sender ikke nødvendigvis så mye meldinger med hverandre i løpet av uka, med mindre vi skal planlegge når vi skal møtes etc, men det fungerer fint for begge har jeg inntrykk av Vi har jo ikke definert oss som kjærester enda, men føler liksom at det går mot et forhold, og begge har uttrykt at vi ønsker noe mer etterhvert, men at vi skal ta det litt som det kommer. Så, når er man i et forhold? Skal vi spørre hverandre om vi er sammen nå, eller er dette en overgang som skjer naturlig? Jeg for min del vil helst vite om vi er sammen eller ikke, så jeg er helt sikker på om vi er i et forhold eller ikke. Skal jeg la han ta initiativet? (har inntrykk av at han er litt dårlig på å snakke om følelser) eller skal jeg vente en stund til? Er det for tidlig å bli sammen? Vi har datet i noen få måneder nå. Personlig er jeg klar for å gå inn i et forhold. Takker for svar! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Synes da det er en grei samtale å ta det, å få det offisielt? Bør gjerne skje i et romantisk øyeblikk eller noe 1 Lenke til kommentar
OsloJente23 Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Synes da det er en grei samtale å ta det, å få det offisielt? Bør gjerne skje i et romantisk øyeblikk eller noe Hva er mest normalt, at jenta eller gutten tar initiativ til det? Siden jeg er litt old fashion, ønsker jeg at han tar dette opp, men vet ikke helt om han tør. Og vet ikke om han blir skremt om jeg tar dette opp så "tidlig", og om han kanskje ønsker litt mer "tid" før vi blir sammen .. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ikke vær passiv som 99% av alle andre jenter du nå. Vil du ta skrittet videre så snakker du med han. Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå