Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sende han melding?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips: Hvis du vil ha et ordentlig forhold med han. Ikke ha sex med en gang... Selv mister jeg all interessen for en jente hvis det å "få" henne blir som å stjele godteri fra et småbarn.

Gratulerer forresten :)

Det blir ikke noe problem, jeg er ikke den type jente! :) Takk :)

Du skulle bare visst hvor mange som har sagt det til meg og funnet seg i sengen min noen timer etterpå.. Er VELDIG lett å endre den innstillingen ved bruk av litt "subliminal messaging" og andre metoder som likner litt på hypnose eller NLP. Just saying.

Lenke til kommentar

Tips: Hvis du vil ha et ordentlig forhold med han. Ikke ha sex med en gang... Selv mister jeg all interessen for en jente hvis det å "få" henne blir som å stjele godteri fra et småbarn.

Gratulerer forresten :)

Det blir ikke noe problem, jeg er ikke den type jente! :) Takk :)

Du skulle bare visst hvor mange som har sagt det til meg og funnet seg i sengen min noen timer etterpå.. Er VELDIG lett å endre den innstillingen ved bruk av litt "subliminal messaging" og andre metoder som likner litt på hypnose eller NLP. Just saying.

Jesus. Velger å satse på at jeg ikke blir hypnotisert. Men skal være på vakt hvis han dingler en klokke foran ansiktet mitt..Forresten forslag til dateaktivitet? Har erfaring med at middag kan være noe kleint..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kaffe, tur i marka / liknende, picnic, tur på bokhandelen (min favoritt), bowling (med mat), Dart/Biljard (Han kan lære deg (lat som du er dårligere ^^).

Den type hypnose jeg snakker om har ingenting med en klokke å gjøre :) Man får en stor effekt av å legge trykk på visse ord under en samtale som vekker visse instinkter.

Lenke til kommentar

Kaffe, tur i marka / liknende, picnic, tur på bokhandelen (min favoritt), bowling (med mat), Dart/Biljard (Han kan lære deg (lat som du er dårligere ^^).

Den type hypnose jeg snakker om har ingenting med en klokke å gjøre :) Man får en stor effekt av å legge trykk på visse ord under en samtale som vekker visse instinkter.

ja, det hadde vært koselig egentlig :) Takk. Nei, jeg skjønte igrunn det. Men jeg kjenner meg selv såpass at jeg VET det ikke blir noe problem

Lenke til kommentar

Da har jeg en oppdatering! Vi skal møtes neste uke en gang etter han har kommet hjem fra jobb i utlandet og finne på noe! Er så glad jeg sendte mld, virket som han likte det! :) Takk for alle tips folkens!! :D Det er nok overvurdert å vente på at han skal ta første skrittet!

Så bra å høre! Lykke til videre! :green:

Lenke til kommentar

ja, det hadde vært koselig egentlig :) Takk. Nei, jeg skjønte igrunn det. Men jeg kjenner meg selv såpass at jeg VET det ikke blir noe problem

Poenget mitt er at det ikke er deg selv du må kjenne :) Uansett så tror jeg du kommer til å ha det veldig fint på daten deres! Håper dette ender slik du ønsker det :)

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at det ikke er deg selv du må kjenne :) Uansett så tror jeg du kommer til å ha det veldig fint på daten deres! Håper dette ender slik du ønsker det :)

Skjønner. Takk, får håpe det da :) Kan oppdatere her inne etter endt date

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du endte opp med å sende melding? Bra :thumbup:

Så er spørsmålet: Hva gjør dere når regningen kommer?

:tease:

Det kan du si. Tips? Jeg har erfart at en har sagt at han kan legge ut (veldig usjarmerende å si) og så har jeg somregel spleiset..det er ofte jeg som sier at "skal vi spleise da?"..bare for å unngå den pinligheten

Lenke til kommentar

Hehe jeg har ikke noe fasit på dette. Jeg synes 50/50 er fair men mange forventer vel at mannen skal betale. Spørs vel litt på hva det er også, hvis dere er på kino og han kjøper billetter så kan vel du si at du fikser snacks etc. Uansett tror jeg mange vil like det signalet du sender hvis du strekker deg etter regningen når den faktisk kommer. Dere jenter har jo også ropt mye etter likestilling de siste årene, vel her har du det :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe jeg har ikke noe fasit på dette. Jeg synes 50/50 er fair men mange forventer vel at mannen skal betale. Spørs vel litt på hva det er også, hvis dere er på kino og han kjøper billetter så kan vel du si at du fikser snacks etc. Uansett tror jeg mange vil like det signalet du sender hvis du strekker deg etter regningen når den faktisk kommer. Dere jenter har jo også ropt mye etter likestilling de siste årene, vel her har du det :p

Ja, vi får se hva som skjer da. Kanskje han tilbyr å betale:) Det hadde jo vært veldig hyggelig. Ja, det går jo an å fordele det slik også. Forresten tanker rundt den klassiske "dinner and a movie"?. Har hør både at det kan være veldig koselig, men også lest mye om folk som sier det er kjedelig osv. Men jeg tenker hvis man finner tonen under middagen, kan det jo være veldig hyggelig å se en film sammen..kanskje det blir noe håndholding.. hehe )

Forstår ikke hvorfor du nølte med å ta kontakt. Vil tro han ble veldig glad når han så meldingen fra deg, det hadde vertfall jeg hvis jenta tok kontakt etter en sånn kveld.

Gratulerer :)

Nei, er jo lett å tenke i etterkant. Takk, eg er veldig glad nå.

Lenke til kommentar

Forresten tanker rundt den klassiske "dinner and a movie"?. Har hør både at det kan være veldig koselig, men også lest mye om folk som sier det er kjedelig osv. Men jeg tenker hvis man finner tonen under middagen, kan det jo være veldig hyggelig å se en film sammen..kanskje det blir noe håndholding.. hehe )

Det fungerer nok ypperlig. Men det hadde kanskje krydret daten litt hvis man tenkte litt utenfor den klassiske boksen og prøvde litt andre ting. Du bor i Oslo, ikke sant? Hva med en tur til Tusenfryd en helg? Hvis dere skal på flere dater etterhvert kan dere gjerne variere mellom romantiske kvelder med middag og teaterforsetillinger/kino og litt artige dagtidaktiviteter som go-kart og fjellturer. Egentlig så fungerer det meste så lenge dere er i en setting hvor dere kan nyte hverandres selskap :) vær kreativ!

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Forresten tanker rundt den klassiske "dinner and a movie"?. Har hør både at det kan være veldig koselig, men også lest mye om folk som sier det er kjedelig osv. Men jeg tenker hvis man finner tonen under middagen, kan det jo være veldig hyggelig å se en film sammen..kanskje det blir noe håndholding.. hehe )

Det fungerer nok ypperlig. Men det hadde kanskje krydret daten litt hvis man tenkte litt utenfor den klassiske boksen og prøvde litt andre ting. Du bor i Oslo, ikke sant? Hva med en tur til Tusenfryd en helg? Hvis dere skal på flere dater etterhvert kan dere gjerne variere mellom romantiske kvelder med middag og teaterforsetillinger/kino og litt artige dagtidaktiviteter som go-kart og fjellturer. Egentlig så fungerer det meste så lenge dere er i en setting hvor dere kan nyte hverandres selskap :) vær kreativ!

Ja, jeg bor i Oslo nå, han bor litt utenfor. Men det er liksom det at nå har vi avtalt middag og film, og vet ikke om det blir riktig at jeg foreslår at kanskje vi kunne gjort en annen aktivitet før film? Vil jo liksom ikke "ta kontrollen" over daten..Jeg er bare så redd for at det skal bli merkelig stemning under middagen, og da vil jo kino kanskje bli enda mer merkelig...med noe som bowling eller darts eller noe kunne man jo unngått det..men men..Håper jo det blir veldig hyggelig da :D

Endret av OsloJente23
Lenke til kommentar

Tror ikke middagen vil være noe spesielt merkelig hvis du kommer godt overens med han, muligens det at dere begge er klar over at dere er på "date" fører til at begge er litt usikker, men det må man jo uansett "face" hvis man vil prøve å ta steget videre. Har dere allerede planlagt middag og film, synes jeg du bør satse videre på det, ved mindre han foreslår noe annet :wee:

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Tror ikke middagen vil være noe spesielt merkelig hvis du kommer godt overens med han, muligens det at dere begge er klar over at dere er på "date" fører til at begge er litt usikker, men det må man jo uansett "face" hvis man vil prøve å ta steget videre. :wee:

Tror ikke middagen vil være noe spesielt merkelig hvis du kommer godt overens med han, muligens det at dere begge er klar over at dere er på "date" fører til at begge er litt usikker, men det må man jo uansett "face" hvis man vil prøve å ta steget videre. Har dere allerede planlagt middag og film, synes jeg du bør satse videre på det, ved mindre han foreslår noe annet :wee:

Ja ok. Men jeg tenkte at jeg skulle foreslå at han kan velge sted vi skal spise bare for å se hva slags sted han velger. Er ikke sikker på om han tenker på å bestille billetter på forhånd da...eller er det en mulighet å bare ta det på sparket at vi drar til en kino og ser om det går noe vi vil se? Og hvis det ikke er noe spennende at vi finner på noe annet? Er usikker på hva vi skal se da det ikke ser ut til å gå noe veldig interessant på kino..går Tina og Bettina, men ikke spesielt romantisk film da....:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...