Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sende han melding?

Anbefalte innlegg

Bra jobba! ;) Nå er det bare å vente på at han svarer:) Ønsker deg (dere) lykke til!

Takk! Og takk for alle svar her inne. Skal oppdatere hva som skjer videre..jeg må i første omgang se om han i det hele tatt svarer...kjærlighetslivet mitt har en ganske kraftig tendens til å bli på stedet hvil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaha. Det var leit. Men da fortjener du tross alt bedre! Hva tenker dere mannfolk om "tredagers regelen"? :p

Vel takk :) Har ikke hatt så mye flaks jeg heller når det kommer til kjærlighet. Er også surt når jeg stadig vekk får høre at det kunne blitt noe mer (av andre personer) og møter på henne. Jaja, er jo mange andre jenter der ute.

Men sier som en før meg: Lykke til! Hold oss oppdatert. Anonym poster: 0a30537419f2de120c84b6cbd00ee2cf

Lenke til kommentar

jaha. Det var leit. Men da fortjener du tross alt bedre! Hva tenker dere mannfolk om "tredagers regelen"? :p

Vel takk :) Har ikke hatt så mye flaks jeg heller når det kommer til kjærlighet. Er også surt når jeg stadig vekk får høre at det kunne blitt noe mer (av andre personer) og møter på henne. Jaja, er jo mange andre jenter der ute.

Men sier som en før meg: Lykke til! Hold oss oppdatert. Anonym poster: 0a30537419f2de120c84b6cbd00ee2cf

Ja, skjønner at den er kjip. Spesielt hvis du likte henne :) Will do! En god (noen ganger iallefall) ting med å sende mld på fb innboks er at man nå kan se om den andre personen har lest meldingen eller ikke. Ser jeg at han har lest den, men ikke svarer, så skjønner jeg jo tegninga.

Lenke til kommentar

Ja, skjønner at den er kjip. Spesielt hvis du likte henne :) Will do! En god (noen ganger iallefall) ting med å sende mld på fb innboks er at man nå kan se om den andre personen har lest meldingen eller ikke. Ser jeg at han har lest den, men ikke svarer, så skjønner jeg jo tegninga.

Skal ikke kapre tråden din;) Så on topic vil bare si at du ikke trenger å trekke forhastede konklusjoner! Hvis det går en uke, ja da er det litt verre. Men en time eller to går greit, det samme med noen (2-3, kanskje 4) dager også :)Anonym poster: 0a30537419f2de120c84b6cbd00ee2cf

Lenke til kommentar

Skal ikke kapre tråden din;) Så on topic vil bare si at du ikke trenger å trekke forhastede konklusjoner! Hvis det går en uke, ja da er det litt verre. Men en time eller to går greit, det samme med noen (2-3, kanskje 4) dager også :)Anonym poster: 0a30537419f2de120c84b6cbd00ee2cf

Det gjør ingenting :) Jeg tror jeg bør forvente at det går minst 24 timer, da det virker som han ikke er logga på så mye. Og pluss, han har ikke face på moben, da hadde jeg forventet raskere svar. Men jeg håper inderlig han svarer da, han har iallefall gitt meg inntrykk av at han liker meg :)

Lenke til kommentar

Det gjør ingenting :) Jeg tror jeg bør forvente at det går minst 24 timer, da det virker som han ikke er logga på så mye. Og pluss, han har ikke face på moben, da hadde jeg forventet raskere svar. Men jeg håper inderlig han svarer da, han har iallefall gitt meg inntrykk av at han liker meg :)

Men samtidig, venter man fire dager uten noen grunn, så er vel det også et hint..

Lenke til kommentar

Send mld - ikke vent 3 dager. 3 dager reglen er bullshit.

Kan du forresten vise oss den meldingen du sendte?

Ja, jeg sendte jo mld før tre dager, så :p Bare sendte noe lignende som hei takk for sist osv. Har ikke spurt om vi skal finne på noe enda, håper kanskje han gjør det litt sånn etterhvert..Fikk jo svar av han, men foreløpig har det gått mest i hverdagstemaer... :p Litt kleint å ta første skrittet kanskje? Men han vet at jeg bor i Oslo sentrum, selv bor han bare rundt et kvarter utenfor Oslo med buss, så bør jo ikke stå på at vi bor langt unna hverandre...

Vil si vi har mye til felles da begge driver på med samme utdanning osv..

Lenke til kommentar

Så bra :) Glad for å høre at det gikk bra. Men nei, det er ikke kleint å ta første skrittet :) Bedre å gjøre det enn å vente/håpe på at han gjør det.

Bare si noe casual som: Så, når var det du skulle ta meg med på kino sa du?

Jo, kleint å ta første skritt vil jeg si..neinei, det kan jeg ikke si. Virker for desp. og litt for mye hinting :p eller, egentlig ikke hinting i det hele tatt. Jeg er født og oppvokst i Bergen by, og flyttet til Oslo for bare et halvt år siden, så hadde egentlig håpet å bli vist litt rundt i byen..har jo ikke opplevd alle Oslos perle lenger

Lenke til kommentar

Haha. Det kan jo jeg hjelpe deg med! ;) Nei men seriøst. Du kan si det. Det er ikke desp, det er sjarmerende. Viser til at han ikke var tilfeldig og at du faktisk husker det han har sagt til deg. Viser også til at du forventer at han holder det han sier, at du ikke er pushover.

Just do it. Hva har du å tape? Hvis han sier nei, så hadde han nok gjort det uansett. Hvis han sier ja, så hadde han nok gjort det uansett.

Alt er forutbestemt uansett hvordan du vrir å vender på det, så er jo bare å kjøre på :)

Lenke til kommentar

Haha. Det kan jo jeg hjelpe deg med! ;) Nei men seriøst. Du kan si det. Det er ikke desp, det er sjarmerende. Viser til at han ikke var tilfeldig og at du faktisk husker det han har sagt til deg. Viser også til at du forventer at han holder det han sier, at du ikke er pushover.

Just do it. Hva har du å tape? Hvis han sier nei, så hadde han nok gjort det uansett. Hvis han sier ja, så hadde han nok gjort det uansett.

Alt er forutbestemt uansett hvordan du vrir å vender på det, så er jo bare å kjøre på :)

Men har litt dårlige erfaringer akkurat på det området..hørt før at "ja vi må møtes igjen" osv osv, uten at det har skjedd. Så inni meg tenker jeg at det aldri kommer til å bli noe mer med han. Men jeg kjenner at jeg har følelser for han jeg aldri har kjent på før, selv om vi ikke har kjent hverandre lenge...antar at jeg ikke har så mye å tape sånn sett, men det siste vi skrev til hverandre var liksom at vi prates om ikke lenge...så lurer på om jeg bare skal vente litt da?

Lenke til kommentar

Og jeg er nok litt stuck i den tankegangen at jeg liker at gutten tar kontakt først...

Tro meg, noe av det gutter liker best er jenter som tar intiativ. Hvorfor? Jo, fordi nesten alle jenter har den tankegangen du beskriver over.

Ja, ok. Men føler også at gutter fort synes at jenta blir for innpåsliten også...Men jeg tok jo kontakt først nå da, så vi får se :p Men enig i at jeg bør vente med å si noe mer før han gjør det? Han sa jo at vi prates snart. Hint til at han har tenkt å ta kontakt?

Lenke til kommentar

Og jeg er nok litt stuck i den tankegangen at jeg liker at gutten tar kontakt først...

Tro meg, noe av det gutter liker best er jenter som tar intiativ. Hvorfor? Jo, fordi nesten alle jenter har den tankegangen du beskriver over.

Ja, ok. Men føler også at gutter fort synes at jenta blir for innpåsliten også...Men jeg tok jo kontakt først nå da, så vi får se :p Men enig i at jeg bør vente med å si noe mer før han gjør det? Han sa jo at vi prates snart. Hint til at han har tenkt å ta kontakt?

Det er "limiting beliefs", føler du at du er innpåsliten når du inviterer veninner med på kafè eller liknende? Det er i grunn det samme, bare at du bryr det veldig mye mer om hvordan han vil reagere. Så lenge du ikke følger opp med 5 meldinger hvor du spør hvorfor han ikke svarer vil du ikke bli sett på som innpåsliten :green:

Ut i fra det du har beskrevet virker det som han liker deg veldig godt, inviterer du han ut skal du være sikker på at han flytter om på eventuelt andre avtaler for å gjøre tid til deg. Go for it :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alltid hørt at det er gutta som skal vente på jenten og svare,

Norske jenter har så mye regler at man nesten ikke tør sende melding,

Sender man for tidlig er man desperat, sender man 1 uke senere har hun ombestemt seg og gått over til noe annet, :p

Glad jeg har dame som ikke er fra Norge

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er "limiting beliefs", føler du at du er innpåsliten når du inviterer veninner med på kafè eller liknende? Det er i grunn det samme, bare at du bryr det veldig mye mer om hvordan han vil reagere. Så lenge du ikke følger opp med 5 meldinger hvor du spør hvorfor han ikke svarer vil du ikke bli sett på som innpåsliten :green:

Ut i fra det du har beskrevet virker det som han liker deg veldig godt, inviterer du han ut skal du være sikker på at han flytter om på eventuelt andre avtaler for å gjøre tid til deg. Go for it :)

Nei, selvfølgelig ikke hvis jeg spør venner om å ta en kaffe eller dra på konsert eller lignende. Men det er som du sier noe annet når det gjelder en gutt man liker. Skal ikke sende fem meldinger nei, hehe, jeg vet selv at om noen hadde gjort det til meg, hadde jeg fort mistet interessen. Hmm, ja, vi får se da. Håper fremdeles han spør meg og ikke omvendt :p Men det virket som han hadde ganske mye å gjøre denne uka i forhold til jobben sin. Vil liksom ikke at det skal gå for lang tid før vi treffes igjen, da er jeg redd han mister interessen....

Lenke til kommentar

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

@eleNef: Jada, jeg vet også dette..haha, og sant nok. Vi ville nok vært historie da...Men samtidig sier vennene mine at jeg bør vente og la han ta kontakt..også kvinner som har sagt dette ja...

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

Vet du hva han heter? Altså kan du legge ham til på facebook?

Jada, jeg har han på facebook. Men som sagt, det virker som han er svært sjeldent pålogget...

Bare send han en melding til inn boksen hans!

Send mld :)

Ja :wee:

Send mld - ikke vent 3 dager. 3 dager reglen er bullshit.

Kan du forresten vise oss den meldingen du sendte?

Da har jeg en oppdatering! Vi skal møtes neste uke en gang etter han har kommet hjem fra jobb i utlandet og finne på noe! Er så glad jeg sendte mld, virket som han likte det!:) Takk for alle tips folkens!! :D Det er nok overvurdert å vente på at han skal ta første skrittet!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...