kalleklovn12 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg vurderer å kjøpe 3D-briller. Har noen forslag til slike? Denne kanskje: http://www.dustinhome.no/product/5010588735/sony-tdg-br250-b-3d-glasses-black/#intcmp=searchProvider_dacsa ? Lenke til kommentar
Ravniboy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=652645 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 http://www.komplett....aspx?sku=652645 Har du erfaring med disse? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Har du planer om å meddele litt mer info om hva brillene skal brukes til og alt sånt? Det er ikke slik at du bare kan ta et tilfeldig par med briller og bruke dem med en tilfeldig skjerm og plutselig blir det 3D. Hvis det skjer er du enten veldig heldig, eller så har du plukket opp et par med blå-røde briller som virker med for eksempel Minecraft (på en veldig dårlige måte). Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Har du planer om å meddele litt mer info om hva brillene skal brukes til og alt sånt? Det er ikke slik at du bare kan ta et tilfeldig par med briller og bruke dem med en tilfeldig skjerm og plutselig blir det 3D. Hvis det skjer er du enten veldig heldig, eller så har du plukket opp et par med blå-røde briller som virker med for eksempel Minecraft (på en veldig dårlige måte). Nå som jeg sitter med en god pc, tenkte jeg det kunne være moro. Det blir til gaming. bf3 og de nyeste som tar 3d. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Har du planer om å meddele litt mer info om hva brillene skal brukes til og alt sånt? Det er ikke slik at du bare kan ta et tilfeldig par med briller og bruke dem med en tilfeldig skjerm og plutselig blir det 3D. Hvis det skjer er du enten veldig heldig, eller så har du plukket opp et par med blå-røde briller som virker med for eksempel Minecraft (på en veldig dårlige måte). Nå som jeg sitter med en god pc, tenkte jeg det kunne være moro. Det blir til gaming. bf3 og de nyeste som tar 3d. For å bruke Nvidia 3DVision må du bruke Nvidia 3DVision-briller med en sertifisert 3DVision-skjerm (120Hz-skjermer med DVI-grensesnitt om jeg husker rett.) Vil anbefale deg å prøve 3DVision før du bruker penger på det, i Oslo kan du bare stikke innom Kompletts pickup-point og prøve. Min erfaring er at 3DVision krever fantastisk mye ytelse og at man blir en smule kvalm av å spille med 3D aktivert. Endret 17. september 2012 av arni90 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Joda, har riktig skjerm for å kjøre 3D. Og ja, det var det med kvalmen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå