Arodem Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 ArmA III-studioet byr på kamp til vanns, til lands, og i lufta med. Les hele saken Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Med hva? Blir sikkert moro dette, kommer til å kjøpe det uansett pga BIS. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Brukte mye tid på Carrier Command på Amigaen min i sin tid. Kommer nok til å vurdere anskaffelse av nyversjonen. Carrier Command var også kjent for å ha den korteste intromelodien som jeg vet om. Var på cirka 4 sekunder. 1 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Skeptisk, men etter så mange timer moro med eneren, fortjener det helt klart en nærmere kikk. http://www.youtube.com/watch?v=TxJA8cPWTkQ Lenke til kommentar
eigil Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Carrier Command var også kjent for å ha den korteste intromelodien som jeg vet om. Var på cirka 4 sekunder. Haha, herlig Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ikke at det er nøye men "polygoner" er en type "vektorgrafikk". Der hangarskipet i CC er bygget opp av 12-15 polygoner er det i CC:GM bygget opp av kanskje 5-10 mill. Uansett er begge verdener og spill bygget opp av mangekanter der hjørnene er definert som punkter i 3D. Alle forgjengerens polygoner tilsvarer det man kanskje ville brukt på å lage en litt detaljert pistol i dag. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Ikke at det er nøye men "polygoner" er en type "vektorgrafikk". Der hangarskipet i CC er bygget opp av 12-15 polygoner er det i CC:GM bygget opp av kanskje 5-10 mill. Uansett er begge verdener og spill bygget opp av mangekanter der hjørnene er definert som punkter i 3D. Alle forgjengerens polygoner tilsvarer det man kanskje ville brukt på å lage en litt detaljert pistol i dag. Aisann. Takk for "heads-uppen". Litt lei blemme det der. Skal være den første til å innrømme at det rent grafikktekniske aldri har vært min sterkeste side når det kommer til spill. Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Du kan ikke skrive om carrier command uten å nevne Hostile Waters. Godt mottatt og mer enn inspirert av det første CC spillet. Ser flere spor av det i beskrivelsen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå