jarle-60 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Sommer i Kjerra fossen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Etter min mening utrolig flott, med mange detaljer som fargene og dråpene på stråene som er sylskarpe og lysspillet i bakkant av bildet i godt samspill med den behagelige sløringen på vannet osv.osv Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Etter min mening utrolig flott, med mange detaljer som fargene og dråpene på stråene som er sylskarpe og lysspillet i bakkant av bildet i godt samspill med den behagelige sløringen på vannet osv.osv Takker og bukker for det. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Enkelt og flott motiv, som får en fin effekt gjennom lang eksponering- Komposisjonen er bra, men jeg ville (om det var mulig) beveget med litt bort fra stråene til venstre, slik at de ikke ble så dominerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg