Gå til innhold

Siv Jensen så dum at det ryker av henne.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Økologisk mat er sunnere mat. Men økologisk mat er ikke billigere mat.

Nå er ikke prisen på mat viktig vs. hvor skadelig maten er.

Nei det er den ikke!

Jeg viser til to forskjellige undersøkelser som sier det samme, at det er ikke flere sunne stoffer i økologisk mat enn i vanlig mat!

 

Hva har du å vise til som støtter din noe bastante uttalelse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er den ikke!

Jeg viser til to forskjellige undersøkelser som sier det samme, at det er ikke flere sunne stoffer i økologisk mat enn i vanlig mat!

Hva har du å vise til som støtter din noe bastante uttalelse?

 

"Undersøkelser"? :(

Det er korrupt "vitenskap"

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jo hvorfor ikke ta steget fullt ut, åpne grensene for fri arbeidsinnvandring. Det ville redusert prisen på de fleste varer og tjenester her i landet.

 

Enig! Og enda bedre dersom vi kutter hjelpen de får når de ikke arbeider men velger å lene seg på oss andre. Problemet er at vi betaler for innvandrerne. Klarer de ikke å betale for seg selv har de ikke noe i landet å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så der var vi tilbake til den evindelige debatten om statens rolle og størrelse samt debatten om skatt. Er det mulig å holde dette utenfor debatten i en eneste tråd?

 

Nei det er den ikke!

Jeg viser til to forskjellige undersøkelser som sier det samme, at det er ikke flere sunne stoffer i økologisk mat enn i vanlig mat!

Hva har du å vise til som støtter din noe bastante uttalelse?

 

Men kan der være flere giftige (usunne) stoffer?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet+9871234

Nå om landbruksoppgjøret på NrK2. Utfordringen er å øke og ikke bygge ned norsk matvareproduksjon.

 

Den globale matvareproduksjonen må økes med 60 prosent i løpet av noen år.

 

Ivar Gåsland forsker ved NHH debatterer med landbruksministeren og Nils T. Bjørke Bondelaget.

 

Lenke her: http://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/nnfa56051513/15-05-2013

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Enda bedre:

 

Siv Jensen lovet moderat innvandringsretorikk sommeren 2011. Nå i dag bruker hun - igjen - samme fremmedfiendtlig retorikk.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Siv-Jensen-spilte-innvandringskortet-7202552.html#.UZPZAcpv43t

 

Med denne retorikken pluss den som partiet skapte mot romfolk i fjor og gjør det fremdeles i dag, er det kanskje ikke rart at forskrudde individer som Breivik blir til.

Lenke til kommentar

Nå om landbruksoppgjøret på NrK2. Utfordringen er å øke og ikke bygge ned norsk matvareproduksjon.

 

Den globale matvareproduksjonen må økes med 60 prosent i løpet av noen år.

 

Ivar Gåsland forsker ved NHH debatterer med landbruksministeren og Nils T. Bjørke Bondelaget.

 

Lenke her: http://tv.nrk.no/ser...1513/15-05-2013

Han forskeren hadde mye bra å fare med!
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+9871234

Nå i dagsnytt 18. Høyre foreslår å kutte overføringene til landbruket med 1.5 milliarder kroner. FrP ønkser å kutte 5 1/2 milliard på ett år.

 

En interessant diskusjon.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

 

Høyre pleier som regel å være litt mindre korttenkte enn FrP.

 

Ja og Siv Jensens kjøp av stemmer med 100 milliarder i skattelette og økt bruk av oljeformuen var nok ikke rettet mot bøndene.

 

Heldigvis gjorde SP et relativt godt valg.

 

Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe om dette river fremskrittspartiet i filler. Vi greidde oss godt uten det partiet tidligere.

 

Dersom jeg som pensjonist ikke får skattelette, tror jeg ikke mye på FrP. Muligens vil de også bidra til at renten stiger og siden jeg ikke har gjeld, men bankinnskudd kan jeg vel forberede meg på en liten fest. Bonden må nok belage seg på å suge på labben og noen av dem må flytte raskere fra gård og grunn enn under rødgrønt styre.

 

Jeg fikk en gulrot av Sp på deres valgkamp stand. Den var så god at jeg ba om en til. Høyres boller vet jeg ikke om var basert på andre ideer og nye løsninger. Jeg synes den jeg fikk smakte som en tradisjonell bolle, muligens bakt på importert korn med mye luft i.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...