Gå til innhold

Hvordan få lettere hår?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på hvordan man kan få lettere hår, eller kanskje få det litt mere avslappet?

 

Det er to "måter" jeg fikser håret da jeg trenger å ha lett hår/avslappet hår (med andre ord alltid..)

 

KORT HÅR: Jeg har luggen og litt hår oppover der til å stå opp og litt til siden, men problemet er at håret detter ned igjen med en gang (bruker Renati Rock Hard, den voksen har jeg fått best resultater med, men likevel så faller det ned etterhvert..)

 

LANGT HÅR: Jeg pleier som regel å ha litt delvis sleik, at det ligger oppover og til siden, kan si at det er det samme som på "KORT HÅR" bare at det er lengre og ligger litt mere ned. Samme problem her, håret detter bare ned til luggen igjen (et eksempel), jeg vil at det skal forbli oppe og på siden.

 

For eksempel så kjenner jeg en som har kort hår, han får alltid håret opp at det "ALDRI" detter ned igjen. En annen jeg kjenner har sleik (jeg skal da ha semi sleik, skal ikke ha våt gele over hele håret, håret skal være litt løst og matt), han bruker nesten ikke voks en gang og håret er helt bak.

 

Dette funker ikke på meg, noen tips til å få håret litt lettere og avslappet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...