Redaksjonen. Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Holder det for at Fujitsus nye ultrabook skal komme helt til mål? Test: Fujitsu Lifebook UH572 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 ARRHG, den oppløsninga! Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Så oppløsninga og bestemte meg at den ikke var noe for meg, uansett innmat, smarte løsninger eller om den så kan ta oppvaska. 1 Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Så oppløsninga - gadd ikke lese mer av testen. Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Så oppløsninga - leste videre. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 oppløsning.... Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 ARRHG, den oppløsninga! Og med det grafikkortet så er det ikke mere en man kan heller, er det? Nei, da ville jeg heller hatt en triniti eller Lano for den saks skyld, fungere bedre i praksis selv om cpuen endel tregere. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 ARGH, hvorfor må de lage så mange dårlige ultrabooks... Kjør opp oppløsningen, gi dedikert grafikk!!!! Og enkel mulighet for å bytte ut SSD/RAM. Jeg var lei av å vente nå, så jeg har en UX32VD og en Samsung 830 SSD på vei. GT620 er litt magert, men bedre enn HD4000 i alle fall. Samt for 9000 er jo i7 (selv om ulv) billig! og da med fullhd ips. Lightbleed trekker ned, men det eksisterer vel ingen bedre ultrabooks om man vil ha dedikert grafikk og høy oppløsning. Lenke til kommentar
Sandnessen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 bladde rett ned til kommentarene, så oppløsnings fortvilelse og gadd ikke lese mer. me want full HD!!! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Så oppløsninga - gadd ikke lese mer av testen. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Argh! *Jeg går i oppløsning!* Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) I dag fikk jeg ultrabooken min, en Asus UX32VD (fullhd i7 utgaven). Hittil må jeg si: + Deilig skjerm! (fullhd, ips, lyssterk og matt panel) + Bra ytelse (i7) - Masse bloat (blir nok clean install) + Deilige taster med bakgrunnsbelysning + Ser bedre ut IRL enn på bilder - Tykkere ramme rundt skjerm enn jeg er vant til fra Samsung + "Lav" vekt + Lyssterk skjerm - Enorm lader (må nok kjøpe en ny lader) - Bråkete snurredisk, men jeg kjøpte en samsung 830 ssd (250gb) som skal inn. (dette er en av få ssder som er 7mm, samt det er jo en av de bedre ssdene på markedet). + Dedikert grafikk som kan dra en del nyere spill på medium settings (gt620) + Kan bytte disk og Ram (ene brikken er løs) uten å bryte garanti + Kommer med 64bit W7 - Kommer med home edition W7 + Veldig stiv skjerm og veldig stiv skjermhengsel (skjermen danser ikke i fanget) ps. rekkefølgen er i den rekkefølgen jeg legger merke til ting. Derfor pluss og minus hulterbulter. Alt i alt: Fin ultrabook som jeg mener er vel verdt 9000kr. Hvilken annen ultrabook har dedikert grafikk, i7 prosessor, fullhd ips panel (matt)? Ingen, så vidt jeg vet. Nå er ikke maskinen perfekt, jeg synes den kunne hatt tynnere ramme rundt skjermen ala samsung, jeg synes også laderen kunne vært mindre, de kunne også laget en SSD variant.. Touchpaden må vel "hackes" inn samsung sine drivere på tror jeg. Endret 18. september 2012 av Olavxxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå