Øystein.F. Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kryptisk tvitring hintar om nytt spel i racingserien. Les hele saken Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Denne serien dør vel aldri ^^. Er jo et av hovedspillene til PS konsollene Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Håper dem går tilbake til røttene og får tilbake Cold Storage, Fluke og Underworld tilbake i lydsporet. For de som ikke er old school og har ingen anelse om hva jeg snakker om så fløy vi Wipeout til musikk som dette: EPIC! Endret 17. september 2012 av Avean 3 Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Denne serien dør vel aldri ^^. Håper du har rett. Jeg mener også dette er ett av hovedspillene i Playstation-dynastiet. Spørsmålet er om dagens ungdom er enige. Det burde vel ihvertfall være nok fans til å rettferdiggjøre videreutvikling av serien! Endret 18. september 2012 av Visjoner Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Håper dem går tilbake til røttene og får tilbake Cold Storage, Fluke og Underworld tilbake i lydsporet.For de som ikke er old school og har ingen anelse om hva jeg snakker om så fløy vi Wipeout til musikk som dette: EPIC! Husker første gangen jeg spillte wipEout, kom hjem fra ferie i Frankrike med analogkontroller, wipeout og redbull i bagasjen. Ble sittende hele dagen og natta med dette fantastiske spillet. Kom i "the zone" utpå morgenkvisten, overtrøtt og høy på redbull som bare en fjortis kan bli. Hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå