Gå til innhold

Dragon Age III: Inquisition kunngjort (Mac, PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Etter sigende skal DA3 hente noe av inspirasjonen sin fra Skyrim, og det er ikke nødvendigvis noen dårlig ting heller. Vi får trøste oss med at det neppe blir dårligere enn DA2.
Om Bioware fortsetter samme sti som de har gjort de siste tre AAA-spillene sine og blander inn Skyrim:DA2's gameplay-kvalitetSkyrims dybdeDA2's historieSkyrims stemmeskuespillME3's sidequest-systemBlandet sammen vil vi få oppfølgeren til Revelations 2012 x1000 i størrelse, høres fantastisk ut!

Hva i huleste er det du tyter om?

Alt Bioware har gjort feil og alt Skyrim har gjort feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med arni90

Hvis de mot formodning klarer å trekke ut de tingene skyrim gjør rett, og blander det med gode gammeldags Bioware karakterer man faktisk kan bry seg om, og har med skikkelige RPG elementer, så kan det bli bra.

Jeg forventer bare ikke at de skal klare det. Ser mer for meg at de klarer å hente ut alt som var dårlig med Skyrim og fortsetter i samme linja som de har gjort i det siste ellers. Og da blir det ett søppelspill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+513

Lag det GTA ligende i en middelaldersetting og Dragon age universet der imperiene står bra istedenfor ødelagt som i toeren og legg til RPG elementer, = WIN.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tviler det blir noen Dragon Age 3 for min del, skal ihvertfall mye til!

DA1 var så inni h**** bra, game play, story, voices, ja alt!

DA2 sugde så mye at jeg kjente raseriet bygde seg raskt opp.

Husker jeg var super iverig på preorder og ventingen tok ALDRI slutt :p

Skuffelsen var gedigen da jeg så det generelle dårlige game playet, ble så forferdet at min totale spille tid endte på triste 2 timer.. da var jeg så forbannet at plata knakk (heldigvis låst til min Origin konto) og jeg tok vare på koveret kun for å komplimentere "samlingen" visuellt.

Note to self:

SJEKK for faen ut gameplay video neste gang!!!

Dette er det eneste spilet jeg føler EA skylder meg pengene tilbake for, for makan til slapt og trist spill skal man lete lenge etter!

:@

Lenke til kommentar

Tviler det blir noen Dragon Age 3 for min del, skal ihvertfall mye til!

DA1 var så inni h**** bra, game play, story, voices, ja alt!

DA2 sugde så mye at jeg kjente raseriet bygde seg raskt opp.

Husker jeg var super iverig på preorder og ventingen tok ALDRI slutt :p

Skuffelsen var gedigen da jeg så det generelle dårlige game playet, ble så forferdet at min totale spille tid endte på triste 2 timer.. da var jeg så forbannet at plata knakk (heldigvis låst til min Origin konto) og jeg tok vare på koveret kun for å komplimentere "samlingen" visuellt.

Note to self:

SJEKK for faen ut gameplay video neste gang!!!

Dette er det eneste spilet jeg føler EA skylder meg pengene tilbake for, for makan til slapt og trist spill skal man lete lenge etter!

:@

DAO hadde ikke en god historie, men den var rimelig greit skrevet, og karakterene var stort sett godt skrevet. Gameplayet i DAO var heller ikke så voldsomt solid heller, det var så utrolig mange kombinasjoner som var for gode.

DA2 sitt største problem kan du ikke ha oppdaget i løpet av 120 minutter: selve kamp- og level up-systemet tok et solid fall, men DA2 sine virkelig store problemer var hovedsaklig en middelmådig historie skrevet dårlig og resirkulering av 5 (eller deromkring) små områder som du besøkte minst 50 ganger i løpet av spillet.

Dessuten, Bioware hadde laget waifu-simulators en god stund før DA2, og DAO faller godt innenfor waifu-simulator.

Lenke til kommentar

resirkulering av 5 (eller deromkring) små områder som du besøkte minst 50 ganger i løpet av spillet.

Ja, jeg ble helt sjokkert over hvor dårlig dette aspektet ved spillet var. Hadde bare de få områdene man besøkte vært godt laget med evne til å skape litt innlevelse ville det hjulpet noe, men det var ikke i nærheten.

Kamper ble også helt meningsløse, da fienden spawnet frem fra løse luften forfra, bakfra, og hvor som helst helt uten mål og mening.

Merkelig dårlig spill fra Bioware.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...