fjarle Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Microsoft-sjefen mener den bør konkurrere med Apple iPad. Prisantydning for Surface Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Microsoft skal bare prøve seg. Men skal man ta opp kampen mot iPad tror jeg man må presse prisene ned og tilby nesten like god kvalitet både på maskinvaren og programvaren. Her tror jeg nok Google har bedre sjanser, men det gjenstår selvfølgelig å se. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De får begynne å selge med tap. Det er vel eneste mulighet for å slå Apple skikkelig på pris på nettbrett. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De får begynne å selge med tap. Det er vel eneste mulighet for å slå Apple skikkelig på pris på nettbrett. Neida, tjener ikke Apple $150-$200 per solgte iPad? Mener jeg har lest noe sånt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De får begynne å selge med tap. Det er vel eneste mulighet for å slå Apple skikkelig på pris på nettbrett. Neida, tjener ikke Apple $150-$200 per solgte iPad? Mener jeg har lest noe sånt. iPhone tjener de mye mer på. iPad 3 koster i følge denne, http://www.ijailbreak.com/ipad/how-much-does-new-ipad-cost-to-make/ 316 dollar å lage. Og når man legger til avgifter, R&D og alle andre kostnader så er den ikke så innbringende. Lenke til kommentar
Sondrek16 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det er tydelig at han ikke har peiling. Android brettene er langt bedre enn iPad på multimedia, skolearbeid og brukeropplevelse. Det er kanskje bare min mening, men Etter å ha fiklet med en iPad og en asus transformer er det vanskelig å si at iPaden er bedre. Den er mykere (spesielt i nettleseren), men iOS har blitt kjedelig etter 5 år med det samme oppsettet. Jeg kommer til å skaffe med surface, eller et annet brett som har W8 og en behagelig pris. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Nå er jeg langt fra noen MS tilhenger, men huset fullt av Apple produkter:-) Men, er det noen som kan konkurrere med iPad så tror jeg nettopp det kan være Microsoft. Hvorfor? Jo, for alle Android brett ikke kan måle seg med iPad (med unntak av Samsung Note 10.1). Alle Android brett kan ikke måle seg med eksklusiviteten til iPad, og ei heller brukeropplevelsen. Android forsøker for mye å etterligne ipad, men når ikke helt opp. Microsoft sitt OS er helt unikt med sine "tiles". Det er noe helt annet enn iOS og derfor kan det bli en god og verdig konkurrent. Og god konkurranse er bare bra! 1 Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Tror ikke det blir noe konkurranse akkurat. Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Nå er jeg langt fra noen MS tilhenger, men huset fullt av Apple produkter:-) Men, er det noen som kan konkurrere med iPad så tror jeg nettopp det kan være Microsoft. Hvorfor? Jo, for alle Android brett ikke kan måle seg med iPad (med unntak av Samsung Note 10.1). Alle Android brett kan ikke måle seg med eksklusiviteten til iPad, og ei heller brukeropplevelsen. Android forsøker for mye å etterligne ipad, men når ikke helt opp. Microsoft sitt OS er helt unikt med sine "tiles". Det er noe helt annet enn iOS og derfor kan det bli en god og verdig konkurrent. Og god konkurranse er bare bra! Vær så snill, spar deg. Det er en smaksak. Du kan ikke bare skrive at eksklusivitet, brukeropplevelsen er bedre på iPad. Jeg personlig elsker brukeropplevelsen og designet på min Asus Transformer Pad TF300T. Min PERSONLIGE mening er at Apple iOS brukergrensesnittet er gørr kjedelig i forhold til Android. Endret 18. september 2012 av kenjako2 1 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvor morsomt er det med en oppsamling av alle apps som hovedskjerm? Det var da veldig inovasjon på gang der... Har aldri sett noe slikt nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg