Ksungam Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 For et par dager siden sluttet aux-inngangen på laptopen min å "låse" fast pluggen på headsettet mitt. Jeg kan presse den helt inn, men den bare sklir litt ut igjen (that's what she said ), noe som fører til at jeg får en litt innestengt lyd. Trykker jeg den helt inn blir lyden normal. Kjøpte laptopen på elkjøp for 2 år siden med såkallt idiotforsikring som selvfølgelig gikk ut for rundt 3 uker siden. Om dette er et kjent fenomen; er dette da noe jeg enkelt kan fikse selv ved å skru av dekselet? Må nevnes at jeg ikke er spesielt kyndig når det kommer til slikt. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Sikkert en fjær eller noe inne i porten som har gitt opp livet. Meg bekjent er det ingen enkel fiks på dette, men det en mulig (og jalla) løsning er kanskje å kjøpe seg et lite USB lydkort som dette? 1 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Sikkert en fjær eller noe inne i porten som har gitt opp livet. Meg bekjent er det ingen enkel fiks på dette, men det en mulig (og jalla) løsning er kanskje å kjøpe seg et lite USB lydkort som dette? Får gjøre det. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå